عظمت ۱۲فروردین برای مردم تحلیل و تبیین شود

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه ۱۲ فروردین روز بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: عظمت اسن روز باید برای مردم تحلیل و تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امروز در جلسه هماهنگی یوم‌الله ۱۲ فروردین و روز جهانی قدس، اظهارداشت: ۱۲ فروردین روز بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی است که به دلایل متعدد آنگونه که باید برای مردم تشریح و تبیین نشده است.


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به ابعاد مختلف جنگ نرم افزود: تلاش برای تحریف ادیان و آیین های آسمانی سابقه ای طولانی دارد به گونه ای که دامنه ی تحریف ها باعث شد که امروز از انجیل و تعالیم آسمانی آن چیزی باقی نمانده است.


وی بیان کرد: امروز صهیونیست ها با اشغالگری در منطقه و ارتکاب جنایات متعدد سعی دارند آیین اسلام را نیز همچون مسیحیت تحریف کرده و حتی وارونه جلوه دهند.


حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه عنوان کرد: مسلمانان جهان باید با تمام توان و هوشیاری کامل در برابر این نقشه شوم آنها ایستادگی کنند.


امام جمعه خرم آباد در پایان ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در مراسم ۱۲ فروردین و روز جهانی قدس اظهارکرد: همه مردم باید در بزرگداشت این برنامه ها احساس مسئولیت کرده و در میدان‌ حاضر شوند.

کد خبر 1756153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha