کانون ژیوار روستای قادرمرز دهگلان میزبان روزه داران شد

سفره های افطاری در ایام ماه مبارک رمضان در کانون ژیوار روستای قادرمرز دهگلان برپا می‌شود د و اعضای کانون از اهالی متدین و روزه دار مسجدی پذیرای می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان؛ حضور کودکان و نوجوانان در سفره های افطاری و کلاس های قرآنی کانون، موجب ترویج سنت حسنه احسان و همدلی و اهمیت آموزه های اسلامی و قرآنی در میان نسل امروز است که کانون ژیوار با استقبال از آن، همواره در جذب کودکان و نوجوانان به مسجد پیشرو بوده است.

این روزها کانون فرهنگی هنری ژیوار در روستای قادرمرز شهر دهگلان با برپایی سفر افطار میزبان روزه داران شدند تا در کنار بزرگترها، آداب رمضان و عبادات و رسوم این ماه را بیاموزند.

ماه مبارک رمضان امسال با اجرای محافل انس با قرآن کریم و مراسم جزء خوانی در مساجد مورد استقبال بچه های مسجدی قرار گرفت و کودکان و نوجوانان مسجدی نشان دادند با حضور در مساجد از ضیافت این ماه الهی بی بهره نخواهند ماند.

به گفته مدیر ستاد مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان، در حال حاضر بیش از 600 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان فعال است که بچه های مسجدی در این کانونها با برگزاری کلاسهای قرآنی و دینی زمینه تقویت بعد معنوی و فرهنگی جامعه را فراهم می آورند.

بهزاد کیامهر عنوان کرد: کانون های مساجد بهترین مکان برای تربیت نسل دینی و قرآنی است و می تواند به پویایی کودکان و نوجوانان و رشد و سعادت آنها کمک کند.

کد خبر 1756186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha