اجرای طرح ملی قرآنی «آیه های زندگی» توسط کانون فرهنگی و هنری سالار شهیدان

با توجه به طرح سراسری «مسطورا» که رهبر عظیم الشان انقلاب تاکید بسیاری بر اجرای آن داشتند، این طرح در روستای تل کوچک درحال برگزاری است.

« زهره پناهنده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: به همت کانون فرهنگی و هنری سالار شهیدان، پایگاه حضرت رقیه(س)، خانه قرآن حضرت زهرا(س) و هیئت حضرت زینب(س) مراسم جزء خوانی قرآن کریم و اجرای طرح «مسطورا» (آیه های زندگی) در روستای تل کوچک در حال برگزاری است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری سالار شهیدان روستای تل کوچک شهر دهدشت گفت: هرساله با آغاز ماه مبارک رمضان اهالی روستای تل کوچک از توابع شهر دهدشت شهرستان کهگیلویه هر شب به رسم ادب در منزل یکی از افراد روستا محافل قرآنی را برگزار می کنند و در این بین نیز تفسیر آیات قرآن و کاربرد آنها در زندگی روزمره بیان می شود.

وی گفت: امسال با توجه به طرح سراسری «مسطورا» که رهبر عظیم الشان انقلاب تاکید بسیاری بر این طرح داشتند، طرح در روستای تل کوچک درحال برگزاری بوده و دانش آموزان هر روز همزمان با سراسر کشور در حال حفظ و آشنا شدن با فرازهای طرح «مسطورا» هستند.

کد خبر 1756232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha