وجود ۱۰۰۰ طلبه خواهر در استان فارس/ تداوم برنامه‌های کاربردی ویژه طلاب

حجت الاسلام اسدی با اشاره به برخورداری استان فارس از حدود یک هزار مبلغه خواهر، گفت: زمینه برای رشد علمی و مباحث کاربردی طلبگی برای طلاب مهیا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام احسان اسدی در آیین جشن میلاد کریم اهل بیت علیه السلام در جمع طلاب محصل شهر دبیران زرین دشت با تاکید بر اینکه همیشه باید به یاد امام زمان (عج) باشیم و تقوای الهی را رعایت کنیم، گفت: افتخار سربازی امام زمان (عج) جای تبریک دارد که خداوند نصیب ما کرده است.

وی با تاکید بر لزوم تقوا و درس خواندن خوب توسط طلاب علوم دینی، افزود: یک طلبه باید در کنار تقوای الهی با علم روز آشنا باشد.

مسئول مرکز آموزش های کاربردی حوزه های علمیه استان فارس با اشاره به اینکه رنگ و بوی تقوا در بین طلاب و مردم زرین دشت بسیار مشهود است، اظهار کرد: زمینه برای رشد علمی و مباحث کاربردی طلبگی برای طلاب استان به ویژه طلاب شهرستان زرین دشت نیز مهیا است.

اسدی با بیان اینکه اگر طلبه خوب درس بخواند و در عرصه طلبگی متخصص شود،دنیا و آخرت خویش را می تواند در خدمتگزاری به مردم و سایر طلاب تضمین کند، تاکید کرد: زمینه تدریس متعدد شهرستانی،استانی و حتی کشوری برای طلابی که رشد کنند از سمت مرکز آموزش های کاربردی بسیار مهیاست.

وی با اشاره به برخورداری استان فارس از حدود یک هزار مبلغه خواهر، عنوان کرد: باید برای آموزش طلاب به سمت رشد اساتید کاربردی خواهر رفته و این امر در سال ۱۴۰۲ تا حدودی محقق شد اما توجه ما در این زمینه در سال ۱۴۰۳ تحقق قطعی و کامل است.

اسدی بیان کرد: باتوجه به علایق طلاب محصل زرین دشت، کارگروه هایی از بین طلاب تشکیل می شود تا با بهره گیری از اساتید خبره استانی و کشوری، طلاب قبل از فارغ التحصیلی و رسیدن به عرصه تبلیغ و مدیریت،در علم روز و کاربردی در کنار دروس علمی حوزه، رشد کنند.

کد خبر 1756246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha