رسیدن به مقام شهادت نتیجه تربیت صحیح والدین است

حجت الاسلام آزاد با تاکید بر اینکه نقش اصلی مادران و پدران شهدا در تربیت چنین فرزندانی نباید فراموش شود، گفت: این پدران و مادران شهدا بودند که با تربیت صحیح فرزندان، سبب شدند که جوانان شجاع کشورمان به جبهه‌ها بروند و مقابل دشمن ایستادگی کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان فارس، حجت الاسلام محمدجواد آزاد در آیین جشن قدردانی از پدران و مادران شهدا که در مصلی الغدیر شهر لامرد برگزار شد، گفت: امنیت کنونی کشورمان مدیون خون پاک شهداست و هرچه داریم به برکت این عزیزان بوده است.

امام جمعه لامرد با تأکید بر اینکه پیشرفت‌های امروز کشور به برکت خون‌ شهدای عزیز است، اظهار داشت: درخت تنومند جمهوری اسلامی به وسیله خون شهدا آبیاری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پدران و مادران شهدا الگوهای مجاهد و استوار هستند، عنوان کرد: همه ما مدیون آنها هستیم.

آزاد با تاکید بر اینکه نقش اصلی مادران و پدران شهدا در تربیت چنین فرزندانی نباید فراموش شود، اظهار کرد: این پدران و مادران شهدا بودند که با تربیت صحیح فرزندان، سبب شدند که جوانان شجاع کشورمان به جبهه‌ها بروند و مقابل دشمن ایستادگی کنند.

 احمد خضری فرماندار شهرستان لامرد نیز در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: همه ما مدیون خون پاک شهیدان هستیم و مسیر خط سرخ شهادت را باید ادامه دهیم.

وی با اشاره به اینکه یاد شهیدان را باید همیشه در جامعه زنده نگه داشت، عنوان کرد: خانواده های معظم شهدا به ویژه پدران و مادران به این ملت آبرو دادند، و ما مسوولین با تمام توان به دنبال مرتفع کردن گوشه ای از مشکلات این عزیزان هستیم.

در ادامه این مراسم والدین شهدا به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند که فرماندار و رییس بنیاد شهید به تک تک سئوالات این عزیزان پاسخ دادند.

خبرنگار:محمود صابری زاده

کد خبر 1756257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha