ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد تصویب شد

بهادری جهرمی با اشاره به دو مصوبه هیات وزیران گفت: افزایش جرایم رانندگی متناسب با نرخ تورم و ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد در جلسه امروز هیات دولت به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، علی بهادری جهرمی امروز ۸ فروردین در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: امروز دومین جلسه دولت در سال ۱۴۰۳ تشکیل شد و اعضای دولت گزارش هایی از موضوعات جاری مانند اقدامات ستاد سفر، فعالیت های جامعه پزشکی، خدمات رسانی به سیل زدگان در استان های سیل زده و نمایشگاه قرآن ارائه کردند.

سخنگوی دولت افزود: رئیس جمهور وزارتخانه های تولیدی مانند نفت، نیرو، صمت، جهاد کشاورزی و بهداشت را موظف کرد تا برنامه های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند که این اقدام با همکاری دبیرخانه ستاد شعار سال انجام می شود.

وی در ادامه با اشاره به مصوبات امروز هیات دولت، خاطرنشان کرد: افزایش جرایم رانندگی متناسب با نرخ تورم و ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد در جلسه امروز هیات دولت به تصویب رسید.

بهادری جهرمی یادآور شد: با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه، امروز ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد به تصویب دولت رسید که به صورت فوق العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می شود.

سخنگوی دولت با اشاره به پیشنهاد نیروی انتظامی در خصوص افزایش جرایم رانندگی، گفت: این پیشنهاد در جلسه امروز هیات دولت بررسی شد و در راستای حفظ و صیانت از جان مسافران رقم جرایم رانندگی متناسب با نرخ تورم افزایش یافت و تصویب شد.

کد خبر 1756294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha