طرح پاسخگویی به سوالات دینی در بیمارستان امام حسین(ع) زنجان اجرا می شود 

به مناسبت ماه مبارک رمضان، طرح پاسخگویی به سوالات دینی به همت بیمارستان امام حسین(ع) زنجان و با همکاری تبلیغات اسلامی استان زنجان، به مدت ۲۵ روز اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، در طرح پاسخگویی به سوالات دینی، کارشناسان مذهبی به صورت حضوری در بیمارستان حضور یافته و به سوالات دینی مراجعین و بیماران در خصوص احکام، اخلاق، اعتقادات و سایر موضوعات دینی پاسخ خواهند داد.


هدف از این طرح ترویج فرهنگ دینی و پاسخگویی به شبهات و سوالات دینی مراجعین، ایجاد فضای معنوی و مذهبی در بیمارستان، ارتقای سطح آگاهی دینی بیماران و مراجعین اعلام شده است. 


این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان تا ۲۵ روز در بیمارستان امام حسین(ع) زنجان، بخش اورژانس، نمازخانه و سایر بخش‌های عمومی اجرا می شود. 


مدیر درمان تامین اجتماعی ستان زنجان، نیز در خصوص این طرح گفت:ما در ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ دینی و پاسخگویی به شبهات و سوالات دینی مردم داریم. این طرح با هدف استفاده از این فرصت و ارائه خدمات دینی به مراجعین و بیماران بیمارستان امام حسین(ع) اجرا می‌شود.


دکتر امیر عباس جراحی علمداری افزود: امیدواریم با اجرای این طرح، شاهد ارتقای سطح آگاهی دینی بیماران و مراجعین و همچنین ایجاد فضای معنوی و مذهبی در بیمارستان باشیم.

کد خبر 1756327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha