توزیع افطاری کریم اهل بیت(ع) برای روزه دارن امام حسنی

فرمانده سپاه شیروان گفت: ۷۰۰ بسته افطاری در شب میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام توسط خادمین مسجد محمدرسول الله(ص) و آستان متبرک قبور سادات بین مردم مومن و روزه دار شهرستان توزیع شد.

سرهنگ علی دارابی، فرمانده سپاه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: هر بسته افطاری شامل اقلام نان، پنیر، سبزی، خرما و شیرینی و شکلات می باشد.

وی خاطرنشان کرد: بسته های افطاری با همکاری و هماهنگی هیئت، کانون و پایگاه بسیج انصارالمهدی (عج)، مسجد محمدرسول الله(ص)، مرکز افق آستان متبرک قبور سادات، پایگاه بسیج فضه و موسسه منادیان آل یاسین تهیه و توزیع شد.

سرهنگ دارابی عنوان کرد: ان شاالله خیرین و خادمین عزیز مهمان سفره کریم اهل البیت علیه السلام باشند.

فرمانده سپاه شیروان بیان کرد: به سنت هر ساله در ماه مبارک رمضان، امسال نیز شاهد پذیرایی حضور پرشور روزه داران در وعده افطار در اکثر مساجد شهرستان هستیم چنان‌که توزیع بسته‌های افطاری سبک از نخستین شب این ماه پربرکت همزمان با سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲  آغاز شده است.

سرهنگ دارابی اضافه کرد: علاوه بر توزیع افطاری به روزه داران مومن و خداجو، تمام مساجد این شهرستان از اول ماه مبارک رمضان تا پایان ماه با پهن کردن سفره افطاری ساده میزبان اقشار مختلف مردم هستند.

وی تصریح کرد: در این شب های عزیز مردم با استقبال بیشتری همراه با نماز مغرب و عشاء در مساجد حضور می یابند و پس از صرف افطاری، دوره های قرآن، سخنرانی، محفل انس با قرآن و سایر برنامه فرهنگی و مذهبی متقارن با ایام نوروز وماه مبارک رمضان برای آنان اجرا می شود.

کد خبر 1756346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha