ویژه برنامه بزرگداشت روز جمهوری اسلامی در مصلی امام خمینی(ره) یاسوج برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ویژه برنامه بزرگداشت یوم‌الله ۱۲ فروردین، «روز جمهوری اسلامی ایران» در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد خاضع» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج ضمن تبریک سال جدید، اظهار کرد: کمتر از پنج روز بعد از پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن ۵۷ در روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین ۵۸ همه پرسی نوع حکومت در سراسر کشور برگزار شد و ۹۸.۲ واجدین شرکت در همه پرسی، با دادن رای قاطع «آری به جمهوری اسلامی»، نظام سیاسی کشور را پس از ۲۵۰۰ سال از نظام فاسد سلطنتی به نظام مقدس جمهوری اسلامی تغییر دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تشکیل جمهوری اسلامی اراده ملت بر سرنوشت خود به اثبات رسید و استقلال و آزادی حقیقی و واقعی برای ملت ما به دست آمد.

وی یادآور شد: ۱۲ فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی یکی از ماندگارترین روزهای ملت بزرگ ایران است و باید این روز تاریخی را بزرگ و گرامی بداریم و به درستی اهمیت این روز و نقش مردم را در شکل گیری جمهوری اسلامی تبیین کنیم.

حجت الاسلام خاضع ادامه داد: بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، روز ۱۲ فروردین را از بزرگ ترین عیدهای ملت ایران برشمردند، چرا که این روز باعث غرور و سربلندی ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی شد و روز میلاد جمهوری اسلامی و به ثمر نشستن خون پاک هزاران شهیدی است که در راه برقراری و پیروزی جمهوری اسلامی جان عزیز خود را فدا کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: ویژه برنامه بزرگداشت یوم‌الله ۱۲ فروردین «روز جمهوری اسلامی ایران» جمعه، ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۵ در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج با سخنرانی ستار هدایت‌خواه، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

کد خبر 1756386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha