جزئیات برنامه تشییع شهید بهروز واحدی در استان البرز اعلام شد

جابری انصاری با اشاره به اینکه شهادت هنر مردان خدا است گفت: شهید بهروز واحدی از رزمندگان سپاه استان البرز بود که در جریان عملیات مستشاری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد، آیین تشییع این شهید والامقام جمعه ۱۰ فروردین با حضور پرشور مردم برپا می شود.

سعید جابری انصاری در جریان اهمیت حضور پرشور مردم به منظور تشییع شهید مدافع حرم شهید بهروز واحدی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: این شهید والامقام از رزمندگان و بسیجیان استان البرز است که در نخستین روزهای سال ۱۴۰۳ به فیض شهادت نائل آمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: مردم مومن و ولایتمدار استان البرز همواره در جریان پاسداری و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی پیشگام هستند به همین منظور روز جمعه ۱۰ فروردین پس از نماز ظهر شهید بهروز واحدی را تشییع می کنند.

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد: شهادت در فرهنگ اسلام یکی از مهمترین مولفه ها و باورهای ایمانی و الهی است به ویژه آنکه نسل امروز همواره باید نسبت به این مهم آگاهی پیدا کند.

جابری انصاری با بیان اینکه اصحاب رسانه مهمترین نقش را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و ترویج آن دارند تصریح کرد: اصحاب رسانه با انعکاس به هنگام مسائل و تحلیل های صحیح مهمترین رسالت را در اطلاع رسانی دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: تقویت انگاره های دینی و ایمانی به ویژه مقوله ایثار و شهادت از جمله مسائل مهمی است که همواره باید در برنامه های فرهنگی جامعه از طرف متولیان فرهنگی باشد.

کد خبر 1756389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha