توزیع ۳۰میلیارد ریال کمک  مومنانه رمضانیه بین نیازمندان مازندرانی

معافی از توزیع ۲۰۰۰بسته معیشتی به ارزش ۳۰میلیارد ریال بین نیازمندان استان مازندران خبر داد و گفت: این کمک های مومنانه محله محور در آستانه شب های قدر رونق بخش سفره های افطار و سحر مددجویان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   میثم معافی- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه مازندران در رزمایش توزیع ۲۰۰۰بسته معیشتی به ارزش ۳۰میلیارد ریال ویژه ماه مبارک رمضان که در مصلی امام خمینی رحمت الله علیه سازی برگزار شد، اظهار کرد: این کمک های مومنانه با همکاری اداره کل اوقاف و امورخیریه استان تامین شده است.  

وی با بیان اینکه رزمایش مواسات و همدلی رمضانیه با محوریت قرارگاه جهادی حاج عبدالله والی مازندران برگزار شد، افزود: توزیع عادلانه بسته های معیشتی با همراهی مراکز نیکوکاری استان انجام خواه شد.

معافی با اشاره به ضرورت مشارکت دستگاه های اجرایی با کمیته امداد برای دستگیری از نیارمندان، گفت: وحدت و هم افزایی در بخش رفع مشکلات محرومین یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه مبارزه با فقر نیازمند همدلی و هم افزایی تمامی دستگاه های اجرایی استان است، ادامه داد: توانمندسازی و خودکفایی مددجویان باقوت مورد توجه است.  

معافی بابیان اینکه ۲۰۰میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در مرحله اول در اختیار امداد شهرستان ساری است، گفت: امید است با محوریت فرماندار ساری این تسهیلات به خودکفایی مددجویان مرکز استان ختم شود.

کد خبر 1756395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha