برپایی سفره های افطاری ساده در جوار ۷۰امامزاده مازندران

حجت الاسلام حیدری جناسمی از برپایی سفره های افطاری ساده در جوار ۷۰امامزاده مازندران خبر داد و گفت:این سفره های افطاری با استفاده از کمک های مومنانه مردم و خیرین برپا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حیدری جناسمی- مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران در رزمایش توزیع ۲۰۰۰بسته معیشتی به ارزش ۳۰میلیارد ریال ویژه ماه مبارک رمضان که در مصلی امام خمینی رحمت الله علیه سازی برگزار شد، اظهار کرد: این کمک های مومنانه با محوریت کمیته امداد و همکاری اداره کل اوقاف و امورخیریه استان تامین شده است.  

وی با بیان اینکه پیرامون امامزادگان نیازمندان درقالب طرح افق حمایت می شوند، افزود: همچنین افطاری ساده در ماه رمضان در سطح ۷۴امامزاده صورت می گیرد.

حجت الاسلام حیدری جناسمی با اشاره به همت والای مردم برای تامین اطعام افطاری ساده در امامزادگان استان، گفت: روزانه بیش از ۵۰۰نفر از افطاری ساده بهره مند می شوند. 

وی از توزیع ۲۱۵هزار بسته معیشتی در سال گذشته خبر داد و یادآورشد: ۴۵۰پروژه عمرانی با همراهی مردم و خیرین نیک اندیش در استان درحال اجرایی است.

حجت الاسلام حیدری جناسمی با بیان اینکه از اسفند سال گذشته تا به امروز قریب به ۱۰هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد. 

وی از اعلام آمادگی اوقاف و امور خیریه مازندران برای همکاری با کمیته امداد استان برای دستگیری از نیازمندان خبر داد و افزود: بسته معیشتی به همراه وجه نقد به نیازمندان شناسایی شده از سوی امداد استان اهدا می شود.

کد خبر 1756405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha