جهش تولید باید در یک زمان کوتاه رخ دهد

ذاکریان با بیان اینکه جهش تولید باید طی یک زمان کوتاه رخ دهد، گفت: فرصت برای جهش فراهم است و نیاز نیست که آزمون و خطا داشته باشیم و هزینه های آنچنانی پرداخت کنیم و بهترین فرصت است که از مزیت عقب ماندگی برای رسیدن به آن جهش بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مرتضی ذاکریان در دیدار با تعدادی از فعالان رسانه ای خراسان جنوبی اظهار داشت: قریب به ۱۵ سال شده است که شعارهای اقتصادی تکرار می شود و مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید دارند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی ادامه داد: امسال یک تفاوت جدی و ویژه با سال های قبل دارد چرا که بسیاری از زیرساخت ها و بسترهای لازم فراهم شده است و باید خیز و جهش لازم برداشته شود و از اقتصاد سنتی به سمت رونق اقتصادی بیشتر طی فاصله زمانی کوتاه برویم.

وی با بیان اینکه جهش تولید باید طی یک زمان کوتاه رخ دهد، گفت: از اوجب واجبات برای مسئولان محسوب می شود و هدف از این فرمایش این است که یک ایران مقتدرتر تولید شود و جایگاه ایران در عرصه بین المللی قوی تر شود.

ذاکریان بیان کرد: فرصت برای جهش فراهم است و نیاز نیست که آزمون و خطا داشته باشیم و هزینه های آنچنانی پرداخت کنیم و بهترین فرصت است که از مزیت عقب ماندگی برای رسیدن به آن جهش بهره ببریم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی ادامه داد: تورم به حد زیادی مهار و کنترل شده است و در سال جدید قطعا این سیاست ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه شعار سال یک شعار کمی است، افزود: باید در پایان سال پاسخ دهیم که برای کاهش تورم و افزایش تولید و مشارکت مردم چه کارهایی انجام داده ایم.

ذاکریان با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان ۵.۵ درصد است، گفت: باید مراقبت کنیم و غافل نشویم و سیاست ها را تغییر ندهیم و سیاست ها به صورت علمی دنبال می شود و امیدواریم در آخر سال یک عملکرد شفاف و سربلند ارائه دهیم.

کد خبر 1756410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha