تلاش های هلال احمر در مباحث فرهنگی، رسانه‌ای، کمک‌های مومنانه قابل ستایش است

سردار کریمی گفت: تلاش های هلال احمر در مباحث فرهنگی، رسانه‌ای، کمک‌های مومنانه قابل ستایش است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی،سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، در هشتمین جلسه ستاد ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی ۱۴۰۳ که به صورت دورسخنی با رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های جمعیت هلال احمر استان مرکزی، گفت: پرسنل این سازمان در کنار سایر جمعیت‌های استان با یک همت و عزم جدی و حضوری پر نشاط در تمام نقاط مورد نیاز استان به صورت ثابت و سیار حضور دارند و به حمدالله در زمینه‌های مختلف در حال خدمات رسانی هستند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر تنها در بعد امدادی حضور ندارد، خاطر نشان کرد: بحمدالله مباحث فرهنگی، رسانه‌ای، کمک‌های مومنانه و مباحث مختلف دیگر نیز در دستور کار عزیزان هلال‌احمر قرار دارد که رضایت‌مندی مردم و در این ایام رضایت مسافرین را بهمراه داشته است.

این مقام مسئول ادامه داد: اقدامات و برنامه های بسیار خوبی هم با همکاری هلال‌احمر صورت گرفته است و ارتباط سازنده‌ فی مابین و هماهنگ در راستای خدمت‌رسانی به مردم وجود دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه هلال احمر استان مرکزی در حوادث خارج کشور و حوادث کشوری خوش درخشیده است، بیان کرد: در استان مرکزی نیز شاهد هم افزایی و همدلی بین دستگاه‌های ذیربط از جمله سپاه و بسیج هستیم که درکنار هم درخدمت مردم عزیز هستند.

وی بیان کرد: بحمدالله در وسعت گسترده تری هلال احمر استان مرکزی توانست همدلی و همکاری و  مشارکت سایر خیرین که منشا اثر و خیر در استان هستند را در زمینه های مختلف ایجاد نماید.

 سردار کریمی فعالیت چشمگیر نیروهای جوان هلال احمر از قبل از شروع تعطیلات تا کنون را سبب کاهش چشمگیر وقوع حوادث در استان دانست و ادامه داد: به حمدالله در حدود ۳۰ هزار خدمات در استان توسط هلال‌احمر در عرصه های مختلف در این مدت انجام گرفته که هر کدوم موجب سلامت و خوشحالی و نشاط  برای مردم ما به دنبال داشته است.

کد خبر 1756474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha