مشارکت ۵۰۰۰زندانی در مسابقات کتابخوانی مازندران

مهدیان پور از مشارکت ۵۰۰۰ مددجو در مسابقه کتابخوانی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران خبر داد و گفت: این مسابقات کتابخوانی۱۲ برگزیده استانی داشت.

سکینه خاتون مهدیان پور- مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، بااشاره به نقش انکارناپذیر کتابخوانی در بحث اصلاح و تربیت و انسان سازی، اظهار کرد: کتابخانه های عمومی استان در راستای تحقق رسالت این نهاد مبنی بر گسترش و اشاعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی نگاه ویژه ای به ارائه خدمات کتابخانه ای در زندان های این خطه از شمال کشور دارد.
وی با بیان اینکه کتابخوانی زمینه توانمندسازی زندانیان را هموار میکند، افزود: به همین منظور سال گذشته تعداد ۶۰ عنوان کتاب به همراه برگه های پرسشنامه و پاسخ نامه به ۱۰ کتابخانه زندان های مشارکتی استان ارسال شد و زندانیان پس از مطالعه کتاب ها و معرفی منابع مسابقه توسط روسای شهرستان و کتابداران، نسبت به تکمیل پرسشنامه مددجویان اقدام کردند.
مهدیان پور با بیان اینکه مسابقات کتابخوانی یکی از بهترین و در دسترس ترین فعالیت فرهنگی در حوزه زندان ها می باشد، از مشارکت ۵۰۰۰ مددجو در این مسابقه کتابخوانی خبر داد و گفت: این مسابقات کتابخوانی۱۲ برگزیده استانی داشت.
وی با بیان اینکه ۲نفر از ساری، ۱نفر از نور، ۲نفر از نوشهر، تنکابن، سه نفر از قائم شهر و ۲نفر از آمل به عنوان برگزیده مسابقات کتابخوانی ویژه زندانیان استان معرفی شدند، یادآورشد:۱۰ بسته معیشتی به همراه کارت هدیه و لوح تقدیر از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران به منتخبین اهدا شده است.
مهدیان پور اضافه کرد: همچنین ۲ روز مرخصی برای کل شرکت کنندگان در این مسابقات کتابخوانی درنظر گرفته شد.
کد خبر 1760698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha