پخش زنده مراسم احیای شب‌های قدر از بقعه حضرت قیدار نبی (ع)

ذوالقدری با اشاره به اجرای طرح نذر نان از درآمدهای موقوفه اجرا قیدار نبی (ع) در شهرستان خدابنده به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی(ع)، گفت: ویژه برنامه شب‌های قدر بقعه به صورت زنده پخش می شود. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، علی ذوالقدری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده زنجان در جمع خبرنگاران گفت: مراسم احیای شب های پر فضیلت قدر و گرامیداشت شهادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) در بقعه حضرت قیدار نبی( ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه قیدار و با مرثیه سرایی مادحین برجسته شهرستان برگزار خواهد شد. 


وی ادامه داد: این مراسم بصورت زنده از شبکه استانی اشراق پخش خواهد شد و از عموم مردم و علاقه مندان اهل بیت علیهم السلام دعوت می کنیم در این مراسم ها شرکت کنند. 


رئیس اوقاف و امور خیریه خدابنده اضافه کرد: امسال نیز طبق سنوات گذشته از محل درآمدهای موقوفه قیدار نبی(ع) طرح نذر نان رایگان را به یاد احسان و اطعام امیرالمومنین علی(ع) در شهر قیدار اجرا خواهیم کرد. 


به گفته ذوالقدری، با هماهنگی انجام شده با چند نانوایی و پرداخت هزینه به این نانوایی ها تعداد ۴۰۰۰ هزار قرص نان رایگان با نیت نذر و احسان در سطح شهر قیدار توزیع خواهد شد که شهروندان می توانند با مراجعه به این نانوایی های مشخص شده ، نان رایگان دریافت کنند.

کد خبر 1756537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha