دولت و مجلس زمینه‌ساز حضور مردم در اقتصاد شوند

حجت الاسلام کرامتی با یادآوری اجرای غلط اصل ۴۴ در دولت های گذشته، خواستار فراهم شدن بستر های حضور مردم توسط دولت و باز کردن راه ها و موانع تولید توسط مجلس شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان ضمن تسلیت شهادت امام علی (ع)، شب های قدر محل پیوند قرآن صامت و قرآن ناطق ذکر کرد و گفت: مشکلات اقتصادی  با رشد مناسب اقتصادی بر طرف می شود که بدون مردم این امکان وجود ندارد و برنامه هفتم توسعه بر این حضور مردم در اقتصاد تاکید دارد.


امام جمعه گلپایگان با یادآوری اینکه اصل ۴۴ قانون اساسی در دولت‌های گذشته به غلط انجام شد، بیان کرد: شرکت های تولیدی و اثر گذار با نفوذ و رانت به اشخاص یا گروه های خاص واگذار شد که نتیجه آن اخراج کارگر و توقف تولید و برخی مشکلات امروز فراهم کرد در حالی که این اصل بر حضور مردم با هدف تقویت تولید تاکید دارد.


وی حضور مردم در جهت تحقق  شعار سال را مستلزم فراهم کردن بسترهایی مثل تسهیلات، سرمایه در گردش و توجه به دانش بنیان ها توسط دولت برشمرد و ادامه داد: مجلس شورای اسلامی موظف است قوانین مانع تولید را برطرف کند و راه را برای تولید باز کند و تسهیل کننده قوانین تولید باشد.


حجت الاسلام کرامتی با اشاره به دیدار رهبری با مسئولان فلسطینی، تاکید کرد: مردم فلسطین با وجود همه پستی های رژیم صهیونیستی  و تحمل سختی های فراوان، در افکار عمومی پیروز است و پیروزی در میدان نیز با قوت الهی تحقق می یابد.


امام جمعه گلپایگان با یاد آوری خیانت دولت های مسلمان در تحریم اقتصادی اسرائیل، تصریح کرد: وظیفه مردم فریاد برآوردن در برابر این جنایت  ها و حضور در صحنه های مختلف و دفاع از مظلوم  در برابر ظالم است./

کد خبر 1756559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha