دنیازدگی پشت کردن به آرمان‌های انقلاب و شهدا است

حجت الاسلام غبیشاوی، دنیازدگی را پشت کردن به آرمان‌های انقلاب و شهدا دانست و گفت: این حکومت با نثار خون شهدا و بر مبنای نظام اسلامی شکل گرفته است، لذا همه کارگزاران نظام علوی باید مراقب باشند تا دچار غفلت و دنیازدگی نشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی» ظهر امروز (جمعه ۱۰ فروردین ماه) در آئین عبادی سیاسی خطبه‌های این هفته نماز جمعه آبادان که در مصلای ثامن الائمه (ع) این شهر برگزار شد، ضمن آروزی قبولی طاعات و عبادات همه مومنان در ماه پر فضیلت رمضان کریم، با تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امیر مومنان حضرت امام علی (ع) و همچنین تبریک روز طبیعت، اظهار کرد: بر اساس تقویم رسمی کشور، مردم در روز سیزدهم فرودین در دامان طبیعت حضور پیدا می‌کنند و باید مواظب باشند که به طبیعت آسیبی نرسد، ضمن اینکه باید مراقب بود تا حرمت ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت امام علی (ع) شکسته نشود.

خطیب نماز جمعه آبادان با اشاره به روز جمهوری اسلامی ایران، افزود: رای ملت شریف ایران به جمهوری اسلامی در دوازدهم فروردین ۱۳۵۷ یک اعجاز الهی است و مردم با اعلام آری به نظام جمهوری اسلامی معادلات جهانی را برهم زدند.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۸ درصد مردم به نظام جمهوری اسلامی رای مثبت دادند، تصریح کرد: این عامل باعث شد تا دست بیگانگان از کشور کوتاه شود.

حجت‌الاسلام غبیشاوی به راه‌اندازی انواع جنگ‌های دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: دشمنان با راه اندازی جنگ تحمیلی، تحریم، تهاجم فرهنگی و توطئه‌های مختلف سعی داشته و دارند که به روحیه جهادی و اعتقادی ملت ایران ضربه بزنند اما هیچگاه موفق نشدند.

وی گفت: مشکلات کشور نیز با روحیه جهادی و اعتماد به مردم برطرف خواهد شد.

امام جمعه آبادان، دنیازدگی را پشت کردن به آرمان‌های انقلاب و شهدا برشمرد و ادامه داد: کارگزاران نظام علوی باید مواظب باشند تا دچار غفلت و دنیا زدگی نشوند چراکه این حکومت با نثار خون شهدا بر مبنای نظام اسلامی شکل گرفته است.

وی همچنین با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه و کشتار مردم بی دفاع فلسطین، از ملت ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار و انقلابی آبادان خواست تا در راهپیمایی استکبارستیز روز قدس حضوری پرشور دلشته باشند و بیان کرد: هر ساعت در غزه تعداد زیادی از مردم بیگناه به شهادت می‌رسند و حضور مردم در راهپیمایی روز قدس قوت قلبی برای مظلومان در فلسطین است.

کد خبر 1756563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha