حضور ۱۳۰ ناشر در بخش مکتوب و دیجیتال دینی نمایشگاه قرآن/ تدارک ویژه برای کودکان

حسینی‌نژاد گفت: از ۱۶۰ درخواست حضور در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم،  ۱۳۰ ناشر در بخش کودک، بزرگسال و دیجیتال پذیرای بازدیدکنندگان شده‌اند.

سیدسعید حسینی نژاد، قائم مقام بخش نشر مکتوب و دیجیتال دینی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن در گفتگو با  خبرگزاری شبستان در مورد فعالیت‌های این بخش، بیان کرد: از ابتدای ثبت نام و فراخوان برای حضور ناشران در این بخش، ۱۶۰ درخواست حضور در نمایشگاه را داشتیم و با بررسی های محتوایی برای حضور ناشران، ۱۳۰ ناشر برای حضور در نمایشگاه تایید شدند.

حسینی نژاد افزود: از این تعداد ناشر حاضر در نمایشگاه قرآن،  ۸۰ ناشردر بخش بزرگسال هستند و ۱۳ ناشر در بخش تخصصی کودک و ۳۷ ناشر نمایندگی آثار خود را به ناشران حاضر به نمایشگاه دادند و ۳ ناشر با ارائه نرم افزارها و محتوای دیجیتال در بخش دیجیتال حضور دارند.

وی ادامه داد: برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در بخش مکتوب، ناشران کودک و بزرگسال از یکدیگر مجزا هستند، ناشران بزرگسال در رواق شرقی هستند و ناشران کودک در شبستان اصلی قرار دارند و علت این تصمیم این بود که محتوای مکتوب کودکان در کنار سایر بخش های مرتبط با کودک ارائه شود.

قائم‌مقام بخش نشر مکتوب و دیجیتال دینی تصریح کرد: شاهد رشد ۳۰ درصدی ناشران در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم هستیم و برای اولین بار غرفه مشاوران کتاب در بخش مکتوب نمایشگاه دایر شده و اساتید دانشگاه در این بخش حاضرند و به مخاطبان این بخش در حوزه کتاب و نیازهای آنها راهنمایی و مشاوره ارائه می دهند و کتاب های موجود در نمایشگاه و کتاب های مورد نیاز مخاطبان را به آنها معرفی می کنند.

وی با بیان اینکه بیش از ۷ نشست با هدف رونمایی و نقد و معرفی کتاب در این بخش برگزار شده و می شود، تصریح کرد: با توجه به آنکه نمایشگاه قرآن مخاطبان دائمی و پروپاقرص دارد باید نیازسنجی شود و بر این اساس کارها ارئه شود چنان که ما امسال بخش کودک و بزرگسال را جدا دیدیم

کد خبر 1756609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha