افطاری های ساده در کانون های مساجد ملایر

ترکاشوند گفت: همزمان با ایام ماه رمضان اعضای کانون های مساجد ملایر با افطاری های ساده میهمان خان الهی هستند.

جعفر ترکاشوند، در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان، از ملایر گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان برنامه جزءخوانی روزانه قرآن کریم در بسیاری از کانون‌های فرهنگی و هنری شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

افطاری های ساده در کانون های مساجد ملایر

مسئول کانون‌های معین شهرستان ملایر با اشاره به تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت و تعطیلات نوروزی افزود: ایام تعطیلات فرصت بیشتری برای حضور در کانون‌ها و برنامه های قرآنی ماه رمضان بود و استقبال خوبی از سوی اعضا و علاقمندان از برنامه‌های قرآنی کانون‌ها شده است.

وی به توزیع بسته‌های معیشتی همزمان با ایام ماه رمضان و عید نوروز در بین خانواده های نیازمند ازسوی کانون های فرهنگی و هنری اشاره کرد و گفت:همچنین در برخی کانون‌ها نیز جشن ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد که خانواده‌های نیازمند با همراهی خیرین میهمان سفرهای افطاری در این ایام بودند.

افطاری های ساده در کانون های مساجد ملایر

ترکاشوند نذر نان مهربانی و توزیع بسته معیشتی به همت خیرین مسجد سید الشهدا را از دیگر برنامه‌ها دانست و افزود: توزیع نذورات و افطاریهای ساده در بین اعضای کانون و روزه داران از فعالیتهای کانون های فرهنگی و هنری  مساجد است.

وی همچنین به برگزاری مراسم پر فضیلت لیالی قدر در کانون های مساجد اشاره کرد و گفت: همزمان با شب ضربت خوردن مولی الموحدین نیز با تاسی از امام علی(ع) برنامه افطاری در بین نیازمندان از سوی کانونها  انجام شد و در دو شب دیگر از لیالی قدر ادامه دارد.

افطاری های ساده در کانون های مساجد ملایر

مسئول کانون های معین ملایر برگزاری برنامه های فرهنگی  و ورزشی، شرکت در نمایشگاه  قرآن و عترت استان همدان با برپایی غرفه کتاب و... را از برنامه های دیگر کانون‌های مساجد ملایر برشمرد و خاطرنشان کرد: همزمان با روز قدس کانون‌های فرهنگی و هنری در این راهپیمایی حضوری گسترده خواهند داشت.

کد خبر 1756705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha