۱۲ فروردین تجلی اراده مردم در نظام جمهوری اسلامی است

فرماندار شهرستان شیروان گفت: ۱۲ فروردین، تجلی اراده و نماد تأثیرگذاری مردم در نظام جمهوری اسلامی است که رأی بیش از ۹۸ درصدی به جمهوری اسلامی، این روز را به یکی از روزهای ماندگار در تاریخ کشور تبدیل کرده است.

دولت اسماعیل زاده، فرماندار شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی ضمن تبریک فراررسیدن روز ۱۲ فروردین اظهارکرد: ۱۲فروردین؛ سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی که نباید به فراموشی سپرده شود.

 وی خاطرنشان کرد: اینک ملت بزرگ ایران در گام دوم انقلاب اسلامی و با پیروی از رهنمودهای امام خامنه‌ای در سالی که مزین شده به نام جهش تولید با مشارکت مردم جهت استمرار راه شهدای این مرز و بوم با افتخار همچنان در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت خواهند کرد و توطئه‌های دشمنان در هیچ سطحی یارای مقابله با اراده مردم را نخواهد داشت.

اسماعیل زاده ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع) ، یوم الله ۱۲ فروردین، این عید بزرگ ملت ایران را تبریک گفت.

فرماندار شهرستان شیروان بیان کرد: با گرامی داشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و ارج نهادن به رشادت و جانفشانی شهداء و ایثارگران معزز، امیدوارم به مدد الهی و به پشتوانه حضور و همراهی مردم، شاهد تحقق اهداف متعالی نظام مقدس اسلامی و حرکت کشور در مسیر پیشرفت و رسیدن به قله های رفیع عزت، اقتدار، سرافرازی و خودباوری تحت هدایت های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باشیم.

اسماعیل زاده با بیان اینکه این روز تقارن یافته با شب شهادت مولای امیرالمونین(ع) تصریح کرد: مراسم محوری و گرامیداشت این روز بزرگ، شب گذشته با حضور آحاد مختلف مردم در محل مسجد جامع شیروان برگزار شد.

کد خبر 1756757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha