جمهوری اسلامی مدیون ولایت فقیه است

قربانی با اشاره به نقش ولایت فقیه در حفاظت از نظام جمهوری اسلامی در برابر هجمه‌های وسیع گفت: باید قدردان ولایت فقیه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از راین؛ احمد قربانی، یکشنبه(۱۲ فروردین) در چهل و دومین سالگرد شهادت سردار شهید ذبیح‌الله قریه‌میرزایی، فرمانده یکی از محورهای عملیاتیِ رمضان؛ ضمن بازخوانی اطلاعات مربوط به این عملیات اظهار کرد: بعد از جنگ جهانی دوم، عملیات رمضان بزرگترین عملیات زمینی جهان به شمار می‌رود.

جمهوری اسلامی مدیون ولایت فقیه است

معاون سیاسی سپاه ثارالله استان کرمان این عملیات را تقابل تن با تانک دانست و با اشاره به نابرابری عِده و عُده رزمندگان دفاع مقدس با ارتش رژیم بعث در این عملیات؛ افزود: در این عملیات قریب ۲۰ هزار شهید دادیم.

وی با تاکید بر لزوم مطالعه تاریخ جنگ و دفاع مقدس توسط نسل جوان، تصریح کرد: همه دشمنان دست در دست هم داده بودند تا نهال نوثمر انقلاب را از ریشه بزنند و امروز نیاز به مطالعه تاریخ جنگ و رشادت های مردان این مرز و بوم ضروری است؛ مردانی چون رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله که هر وقت کار در جبهه گره می‌خورد؛ می گفتند حاج قاسم و یارانش بیایند و این باعث افتخار است.

جمهوری اسلامی مدیون ولایت فقیه است

قربانی با اشاره به اینکه امروز  جمله "شهدا شرمنده‌ایم" بیشتر لقلقه زبان شده؛ تصریح کرد: چرا نباید به گونه‌ای عمل کنیم که شرمنده شهدا نباشیم!؟
وی در همین رابطه ضمن ابراز تاسف از بدحجابی‌ و قبح‌شکنی در ماه مبارک رمضان؛ گفت: امروز کسانی چون خانواده شهدا بدهکار نظام و عده‌ای که جنگ را لمس نکردند اما برخی مسندها را تصاحب کردند، طلبکار نظام هستند.
وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد قهرمانان ما را از ما بگیرد و برای همین به شدت دنبال زدن فرهنگ ایثار و شهادت است.

جمهوری اسلامی مدیون ولایت فقیه است


معاون سیاسی سپاه ثارالله استان کرمان سپس با گرامیداشت روز جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: در این ۴۵ سال از عمر انقلاب، به فرموده رهبری چه خرمشهرها پشت سر گذاشتم و خرمشهرها پیش رو داریم‌ و هر کشور دیگری با این هجمه‌های شدید روبرو بود، از هم می‌پاشید اما ولی‌فقیه با درایت و زمان شناسی نظام را از همه پیچ‌های خطرناک به سلامت عبور دادند و باید قدردان نعمت ولایت باشیم.

وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: در قطعه‌ی کوچک بهشتیِ گلزار شهدای راین شهدای مختلفی از دفاع مقدس گرفته تا شهدای امنیت، شهدای حادثه تروریستی کرمان، غدیر و... آرمیده‌اند.

جمهوری اسلامی مدیون ولایت فقیه است

حجت‌الاسلام عباس اسماعیل‌زاده، امام جمعه راین هم با بیان اینکه امروز ایثار و شهادت‌ ملت ایران، جمهوری اسلامی ایران را  مرزها را در نوردیده و خون شهدای ما محور مقاومت را تقویت کرده است؛ گفت: آماده حمایت از غزه و مظلومین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است.
گفتنی است؛ چهل و دومین سالگرد شهادت سردار شهید ذبیح‌الله قریه‌میرزایی توسط خانواده شهید در گلزار شهدای راین برگزار و در شب شهادت این شهید والامقام که مقارن با ۲۱ رمضان است؛ یک هزار وعده غذای گرم، ۵۰۰ قرص نان به همت گروه جهادی سردار شهید ذبیح‌الله قریه‌میرزایی توزیع می‌شود.
سردار ذبیح‌الله قریه‌میرزایی که در عملیات فتح المبین با اصابت ترکش از ناحیه سر مجروح شده بود، مجدد به جبهه بازگشت و در ۲۱ ماه مبارک رمضان به شهادت رسید.
پیکر مطهرش سالها مفقود بود تا اینکه در ۲۷ رمضان سال ۷۵ توسط گروه تفحص کشف و در روز قدس همان سال طی مراسم باشکوهی تشییع و در گلزار شهدای راین به خاک سپرده شد.

کد خبر 1756773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha