همه باید برای تحقق شعار سال نقش ایفا کنیم

فرمانده سپاه سلمان گفت: هر عزیزی در هر جایگاه و لباسی می تواند در عملیاتی کردن شعار سال نقشی ایفا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان صبح امروز در دیدار با جمعی از سربازان سپاه استان، اظهار داشت: از اقدامات ارزشمند همه شما عزیزان در هر یگان و رده ای که خدمت می کنید تشکر و قدردانی می کنم.

وی افزود: سرسبد نعمات الهی که باید به واسطه آن شاکر خداوند باشیم سلامت و امنیت است و در زمینه امنیت همه شما عزیزان نیز نقش دارید و باید خداوند را به واسطه قرار گرفتن در این مسیر شاکر باشیم.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: امنیت یک مقوله پیچیده است و هر تلاش و اقدام شما و همه متولیان امنیت که انجام می دهند می تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد؛ امیدواریم بتوانیم در سال جدید وظیفه و ماموریت خود را ویژه تر پیگیری کنیم.

شفائی تصریح کرد: در سال جدید در کنار رسالتی که بر عهده ما گذاشته شده مبنی بر دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن در زمینه شعار سال نیز یک ماموریت جدید داریم؛ هر عزیزی در هر جایگاه و لباس و عضویت می تواند در عملیاتی کردن شعار سال نقشی ایفا کند.

وی افزود: امسال تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت مردمی است و همه ما می بایست تلاش نماییم تا در این زمینه فعال تر عمل نماییم.

فزمانده سپاه سلمان در پایان خاطرنشان کرد: از فرصت استثنایی خدمت سربازی در زمینه بالابردن توانایی، تخصص و همچنین تقویت مباحث اعتقادی خود استفاده کنید.

کد خبر 1756999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha