مردم عهده‌دار نمایشگاه قرآن‌کریم در چهارمحال و بختیاری

احمدی بابیان اینکه نمایشگاه قرآن‌کریم در چهارمحال و بختیاری به صورت مردمی برگزارمی‌شود گفت: این نمایشگاه از ۱۷ الی ۲۱ فروردین ماه‌جاری پذیرای مردم است.

پیام احمدی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاه قرآن‌کریم در چهارمحال و بختیاری به صورت مردمی برگزارمی‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نمایشگاه کتاب و علوم قرآنی در چهارمحال و بختیاری از ۲۵ الی ۲۹ ماه مبارک رمضان ۱۴۴۵ در فرهنگسرای بزرگ ارشاد شهرگرد برگزار می‌شود.

وی ابرازکرد: شبستان و رواق‌های موضوعی بیست و یکمین نمایشگاه کتاب و علوم قرآنی چهارمحال‌ و بختیاری شامل «شبستان قرآن و رسانه»، «رواق هنر قرآنی»، «رواق سبک زندگی اسلامی»، «رواق تربیت قرآنی» و «رواق قرآن و کودک» خواهد بود.

احمدی افزود: «شبستان قرآن و رسانه» به اجرای زنده گروه های هنری، سرود و نمایش و معرفی استعدادهای قرآنی، استقرار و فعالیت خبرگزاری‌ها، گروه‌های خبری، مطبوعات و صداوسیمای مرکز استان، برپایی کرسی‌های تلاوت، برگزاری محافل خانوادگی قرآن‌کریم، اقامه نمازهای جماعت، آموزش اذکارنماز، پاسخگویی به سوالات شرعی و احکام اسلامی، شناسایی و ثبت قاریان استان در سامانه بچه‌های مسجد برای شرکت در کرسی‌های تلاوت مساجد و اجرای طرح ملی «مسجد، پایگاه قرآن» اختصاص پیدا کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: در «رواق هنر قرآنی» برگزاری ویژه برنامه‌های کتابت قرآن‌کریم، برگزاری کارگاه‌های متنوع هنری، نمایش آثار قرآنی با حضور هنرمندان، برگزاری کارگاه‌های قصه‌گویی قرآنی، برگزاری نشست‌های فرهنگی، ادبی و هنری، برپایی عصر شعر قرآن و عترت پیش بینی شده است.

وی یادآورشد: ساعات بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه کتاب و علوم قرآنی در چهارمحال‌ و بختیاری از ساعت ۱۶ الی ۲۱ است.

احمدی گفت: در فعالیت‌های جنبی بیست و یکمین نمایشگاه کتاب و علوم قرآنی در چهارمحال‌ و بختیاری فروشگاه عرضه کتب، لوح فشرده و نرم افزارهای قرآنی و محصولات فرهنگی و عرضه محصولات و پوشش‌های اسلامی انجام خواهد شد.

کد خبر 1757262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha