حضور گسترده مردم شهرکرد در راهپیمایی روز قدس

همزمان با آخرین جمعه ماه‌مبارک رمضان مردم ولایتمدار شهرشهرکرد با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس شعار مرگ برآمریکا و مرگ اسرائیل سردادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، همزمان با آخرین جمعه ماه‌مبارک رمضان مردم ولایتمدار شهرشهرکرد با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس شعار مرگ برآمریکا و مرگ اسرائیل سردادند.

حضور پرشور مردان، زنان، جوانان و نوجوانان در راهپیمایی روز جهانی قدس عرصه همدلی مردم چهارمحال و بختیاری است که با هر گرایش و سلیقه‌ای همه یک‌دل و متحد آمده‌اند تا بگویند قدس پاره تن جهان اسلام و ملت فلسطین تنها نیست.

راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز چهارمحال و بختیاری با حضور مردم مومن و روزه‌دار، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و استاندار چهارمحال و بختیاری از میدان بسیج به سمت مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.

موسی‌انصاری افزود: مردم مومن، متدین و ولایتمدار استان همچون سال‌های گذشته در این راهپیمایی حضور حداکثری و حماسی دارند و علاوه‌بر اعلام حمایت از مردم بی‌دفاع غزه از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اعلام انزجار می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: دفاع از مردم غزه یک وظیفه انسانی است و می‌طلبد با هر ابزار و امکاناتی در این راستا اقدام و مردم جهان را نسبت به جنایت‌های شکل گرفته آگاه کرد.

کد خبر 1757447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha