ترس از ایران همواره با رژیم صهینویستی بوده است

امام جمعه شهرستان پاکدشت گفت: ببینید چگونه رژیم صهیونیستی از یک تویئتر کوتاه رهبری به زبان عبری وحشت زده عمل کرد و بسیاری از سفارتخانه هایش در منطقه را تخلیه کرد و تعداد اندکی را به حالت آماده باش درآورده است این عمل وی مصداق بارز آیه دوم سوره حشر می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان پاکدشت در خطبه های این هفته نمازجمعه ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس پاکدشت اظهارداشت: این حضور باشکوه و بابصیرت در روز جهانی قدس دارای پیام های بیشماری چون اطلاعت از امر ولی مسلمین و حمایت و تجلیل از مقاومت مردم غزه و فلسطین و تجلیل از مردان مجاهد یمن در حمایت از مردم غزه است.
وی در ادامه افزود: رژیم غاصب صهیونیستی بیش از ۳۳هزار کودک و زن و مرد بیگناه را به خاک و خون کشیده است و این جنایت همچنان با مقاومت مردم غزه همراه است.
امام جمعه پاکدشت در ادامه تصریح کرد: حال و روز امروز رژیم غاصب صهیونیستی چون روزهای آخر رژیم شاهنشاهی است که برای نجات خود دست به راه اندازی حمام خون در خیابان ها کرد ببینید چگونه رژیم صهیونیستی از یک تویئتر کوتاه رهبری به زبان عبری وحشت زده عمل کرد و بسیاری از سفارتخانه هایش در منطقه را تخلیه کرد و تعداد اندکی را به حالت آماده باش درآورده است این عمل وی مصداق بارز آیه دوم سوره حشر می باشد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: ایران تحت فرماندهی فرمانده کل قوا بگونه ای درس پشیمان کننده به او می دهد که فکرش را نخواهد کرد.

حجت الاسلام جوکار در پایان به بی حجابی سازمان یافته در پاکدشت اشاره کرد و یادآورشد: چندین خودرو با پلاک تهران زنان کشف حجاب کرده را به پاکدشت بصورت روزانه می آورند و در گروهای ۲الی ۳نفره در خیابانها ترویج فحشا می کنند. باید با این روند کشف حجاب سازمان دهی شده برخورد شود.

کد خبر 1757507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha