اجرای طرح «تفسیر کوتاه قرآن کریم» در کانون منتظران ظهور کازرون

شفیعی از برگزاری طرح «تفسیر کوتاه قرآن کریم» در طول ماه مبارک رمضان در کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور کازرون خبر داد.

محمد جعفر شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس با اشاره به برنامه های کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور در ایام ماه مبارک رمضان گفت: قرآن نور الهی و کتاب سعادت و امانت حق تعالی در جامعه است از این رو اولویت برنامه های این کانون در ماه رمضان مربوط به قرآن کریم است.

وی جزء خوانی قرآن را از برنامه های روزانه این کانون برشمرد و افزود: برنامه جزءخوانی با هدف ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی در طول ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن و طرح تفسیر کوتاه قرآن نیز گفت: اجرای محافل انس با قرآن برای بهره مندی هر چه بیشتر اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان از فیوضات این ماه مبارک است.

وی گفت: تفسیر نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، جلسات سنتی قرآن و اجرای طرح تلاوت نور از دیگر برنامه های پیش بینی شده توسط کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون در ماه مبارک رمضان است.

شفیعی با بیان اینکه قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت می باشد و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است، خاطر نشان کرد: قرآن کریم در واقع انسان را به زندگی کردن با معیارها و ارزش های انسانی و اسلام دعوت می کند و امروز اگر کسی بخواهد به نحو درست حقیقت اسلام و انسان و جهان را بشناسد، چاره ای جز مراجعه به به این کتاب آسمانی ندارد.

کد خبر 1757662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha