کمک ۴ میلیاردی مردم در جشن گلریزان

نامداری از کمک بیش از ۴ میلیارد تومانی مردم شهرستان گلپایگان در جشن گلریزان خبر داد که برای آزادی ۱۵ زندانی جرایم مالی غیر عمد هزینه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در جشن گلریزان  برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، ضمن تسلیت شهادت فرزندان ایران اسلامی در دمشق و راسک و چابهار، گلپایگان را از جمله شهرستان های پیشرو در جشن گلریزان ذکر کرد وگفت: امام علی (ع) از سویی دنیاگرایی را مذمت می کرد و ازسوی دیگر، دنیا را محل تجارت و محل سجود مؤمنان خوانده است.

امام جمعه گلپایگان با یاد آوری تاکید اسلام بر دشمن ظالم و یار مظلوم بودن، بیان کرد: غزه، بزرگترین زندان جهان بود که رژیم صهیونیستی آن را به بزرگترین کشتارگاه جهان تبدیل کرد که مردم آزادی خواه جهان با حمایت از غزه و فلسطین، آن را آزاد می کنند.

کمک ۴ میلیاردی مردم در جشن گلریزان

در ادامه مجتبی نامداری با بیان اینکه بند نسوان، برای برگزاری گلریزان، سفره صلوات برپا کردند، گفت: کارکنان زندان با گلریزان میان خود، ۹۰ میلیون تومان و سربازان وظیفه زندان ۱۱ میلیون تومان کمک کردند.

مدیر ندامتگاه شهرستان گلپایگان در پایان جشن گلریزان،  از جمع آوری بیش از ۴ میلیارد تومان با همت مردم شهرستان گلپایگان خبر داد و اظهار امیدواری کرد : تلاش ها برای آزادی ۱۵ زندانی جرایم غیر عمد با این کمک مردمی به ثمر بنشیند و این زندانیان به زودی به جمع خانواده های خود بازگردند.

کمک ۴ میلیاردی مردم در جشن گلریزان

/

کد خبر 1757775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha