اهتمام مسئولان بر رفع موانع سرمایه‌گذاری

تولیت آستان قدس رضوی گفت: مسئولان باید تسهیلگر مسیر سرمایه‌گذاری تولیدگران و کارآفرینان باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد،  حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، صبح امروز یکشنبه( ۱۹ فروردین) در دیدار با مسئولان شهرستان‌های استان با حضور استاندار خراسان رضوی که در تالار ولایت حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد اظهار کرد: مسئولان باید هرکدام در حوزه مأموریتی خود موانع سرمایه گذاری بخش خصوصی را شناسایی و برطرف کنند  و با حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان حامی بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در مناطق مختلف استان باشند.

وی با اشاره به فرازهایی از بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار سران قوا و مسئولان کشور گفت: رهبر معظم انقلاب شعار امسال را «جهش تولید با مشارکت مردم» تعیین کردند از این رو، هر کدام از مسئولان باید خود را مخاطب این فرمایش رهبری بدانند و با هدف  فراهم آوردن زمینه لازم برای به میدان آوردن توان مالی و فکری مردم تلاش کنند.

تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: گاهی بروکراسی‌های اداری خود از بزرگترین موانع در مسیر تولید و سرمایه‌گذاری است، اما مدیران و مسئولان باید با حفظ احترام، برای رفع موانع اداری و تسهیل و تسریع امور سرمایه گذاری همت گمارند.

حجت الاسلام والمسلمین مروی در ادامه سخنان خود از  همه مسئولان خراسان رضوی  در تلاش برای خدمت رسانی به زائران نوروزی در مشهدالرضا قدردانی و ابراز کرد: بر اساس گزارش‌ها بیش از ۹ میلیون زائر در ایام عید نوروز به مشهد مقدس سفر کرده‌اند و  الحمدالله این تشرف‌ها و سفرهای نوروزی با آرامش و در امنیت کامل رقم خورد که باید از  همه دست اندرکاران این امر تشکر کرد.

وی امنیت را از مهمترین و اصلی‌ترین نیازهای هر ملت و کشوری دانست و گفت: دشمن بسیار تلاش و سرمایهگذاری می‌کند تا امنیت کشور ما را مخدوش سازد، اما با این وجود میلیون‌ها زائر با امنیت کامل، رفاه و امکانات مناسب به مشهد سفر کردند و بر اساس اطلاعات حاصل شده بیشتر زائران از خدمت رسانی‌ها راضی بوده‌اند.

تولیت آستان قدس رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت شهادت سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و جمعی از همرزمان وی  بدست رژیم منفور صهیونیستی و شهادت جمعی از مرزبانان غیور کشورمان در جنوب شرق کشور گفت:این قبیل ترورهای بزدلانه نشانه استیصال دشمن است.

حجت الاسلام والمسلمین مروی اظهار کرد: ضربه‌ای که رژیم خبیث صهیونیستی در طوفان الاقصی خورده به تعبیر رهبر معظم انقلاب جبران ناپذیر است و این اقدامات نیز برای نجات این رژیم اشغالگر سودی نخواهد داشت است، زیرا بحران حیثیتی و امنیتی اسرائیل پس از عملیات طوفان الاقصی و سردرگمی و ناکامی کامل این رژیم در آزادی اسرا و نابودی حماس پس از ۶ ماه جنگ و جنایت در غزه، موجب شده است این رژیم اینگونه دیوانه شود و همچون سگ هار به جان مردم بیفتد.

وی گفت: منفور شدن اسرائیل در میان افکار عمومی جهان از مقدمات نابودی این رژیم است و امروز با وجود حمایت‌های گسترده تبلیغاتی، رسانه‌ای و سیاسی دنیای غرب از صهیونیست‌ها، اسرائیل این نفرت را به دست خود در افکار عمومی جهان ایجاد کرده است  و افکارعمومی جهان مسیر حمایت از فلسطین را می‌رود که موج حمایت‌های مردمی در جهان از فلسطین گواه این امر است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: رئیس جمهور پلید و خبیث اسرائیل میداند پایان جنگ، به معنای پایان دولت و آغاز محاکمه اوست، از این رو برای حفظ خود در قدرت این همه جنایت مرتکب میشود، اما همه  این وقایع مقدمه نابودی اسرائیل است و ان‌شاءالله پیش از آن زمانی که رهبر معظم انقلاب پیش بینی کرده‌اند، اسرائیل مقدمات سقوط خود را فراهم خواهد کرد.

در ابتدای این دیدار استاندار خراسان رضوی با  ارائه گزارش از اقدامات استانداری در خدمت رسانی شایسته به زائران بارگاه قدس امام علی بن موسی الرضا (ع)، در بیاناتی به توجه و اهتمام جدی دولت سیزدهم به مقوله زیارت اشاره کرد و گفت: مسئله زیارت از موضوعات اصلی حوزه فرهنگی کشور است و شخص رئیس جمهور محترم نیز به این مسئله توجه جدی دارند.

یعقوبعلی نظری افزود: زیارت میتواند تأثیرات اخلاقی و تربیتی عمیقی بر زائر داشته باشد و توسعه این امر مقدس  برطرف کننده بسیاری از معضلات حوزه‌های مختلف خواهد بود.

پایان پیام/

کد خبر 1757850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha