هنرنمایی گروه آوازی «آداک» در ویژه برنامه هلال شبکه یک سیما

همزمان با ماه مبارک رمضان، گروه آوازی «آداک» به سرپرستی ابوذر اسماعیلی ثالث از استان گلستان در ویژه برنامه هلال شبکه یک سیما به اجرای برنامه پرداخت.

سرپرست گروه آوازی آداک به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، گروه آوازی آداک به سرپرستی ابوذر اسماعیلی ثالث از استان گلستان در ویژه برنامه هلال شبکه یک سیما با اجرای محمد دلاوری از چهره های نام آشنای صدا و سیما به اجرای برنامه پرداخت.

ابوذر اسماعیلی ثالث افزود: این گروه با اجرای قطعات معروف کشورهای مختلف به زبان هایی از جمله؛ عربی، هندی، انگلیسی، فنلاندی، افغانی، نیجریه ای و غیره  و در سبک های مختلف کلاسیک (کلیسایی)، پاپ ایرانی، ردیف دستگاهی ایرانی، تواشیح و پاپ غربی بیش از ۴۰ قطعه را در ۳۱ قسمت اجرا کرد.

هنرنمایی گروه آوازی «آداک» در ویژه برنامه هلال شبکه یک سیما

وی، استفاده از گروه کر با ترکیبی از خانم ها و آقایان به عنوان بخش ثابت از یک برنامه تلویزیونی در ایران را بی سابقه خواند و گفت: حضور یک گروه شهرستانی در یک برنامه تلویزیونی ۳۱ قسمتی بی سابقه بود.

سرپرست گروه آوازی آداک که به عنوان یک کاراکتر تلویزیونی در مصاحبه با مهمانان برنامه نقش پررنگی داشت، ادامه داد: در این برنامه سعی کردم تا به بهانه های مختلف از فرهنگ و رسوم گرگان زمین همچون؛ جیگرخوری گرگانی ها، نان قلاچ گرگان، اقلیم و تنوع آب و هوایی گرگان و دشت یاد کنم که فکر می کنم بعضی از این موضوعات بازخورد خوبی در بین مردم استان داشت.

وی اظهارامیدواری کرد: گروه های هنری استان که مثل گروه آداک در سطح کشور حرفی برای گفتن دارند بیشتر مورد توجه و حمایت مسئولان قرار گیرند تا سفیران خوبی برای معرفی فرهنگ و هنر این خطه در کشور داشته باشیم.

کد خبر 1757859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha