گردهمایی《خانواده‌ی قرآنی》در اراک برگزار شد

گردهمایی فعالان قرآنی استان مرکزی، همزمان با ماه رمضان، همراه با برنامه‌های متنوع قرآنی با محوریت خانواده‌ی قرآنی با عنوان بر《آستان جانان》در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، گردهمایی فعالان قرآنی استان مرکزی، امروز یکشنبه (۱۹ فروردین) همراه با برنامه‌های متنوع قرآنی با محوریت خانواده‌ی قرآنی با عنوان بر《آستان جانان》در اراک برگزار شد.

حسین محمودی فر، در این مراسم ضمن  تبریک به مناسب فرا رسیدین عید سعید فطر و همچنین محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمله به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت سرداران رشید اسلام گفت: نمایشگاه بزرگ قرآن امسال با همکاری موسسات قرآنی دایر و بحمدالله مورد استقبال گسترده قرار گرقت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ضمن تقدیر حضور گسترده خانواده های قرآنی در این محفل نورانی بیان کرد: این گردهمایی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه اصحاب الثقلین اراک با هدف تجلیل و تکریم از اصحاب قرآنی ترتیب داده شده است.

گردهمایی《خانواده‌ی قرآنی》در اراک برگزار شد


وی با اشاره به اینکه در این مراسم از ۲۸ نفر از مقام آوران ملی و بین الملی قرآن کریم که در سال ۱۴۰۲ موفق به کسب رتبه شدند تجلیل می شوند، ادامه داد: ما در حوزه فرهنگ و هنر نیازمند کمک های موسسات قرآنی، فعالان و اساتید قرآنی هستیم.

این مقام مسئول به توطئه های فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: امروز شاهد توطئه‌های گسترده فرهنگی دشمنان در تغییر باورهای جوانان و نوجوانان هستیم که سرمایه گذاری های  زیادی کرده است.

محمودی فر به تحرکات دشمن در عرصه جامعه در تغییر باورهای جوانان و نوجوانان اشاره کرد و ادامه داد: برای پیروزی در این جنگ نرم باید همگان به ویژه جامعه قرآنی در صحنه حضور یابند.

سبک زندگی اخلاق قرآنی را در جامعه ترویج دهیم 

گردهمایی《خانواده‌ی قرآنی》در اراک برگزار شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: طبق تحقیقات  و پژوهش های انجام شده افرادی که در محافل قرآنی حضور دارند کمتر دچار آسیب می شوند؛ که این مهم نیازمندان تلاش و ممارست اصحاب قرآنی است.

محمودی فر اضافه کرد: بحث حفظ قرآن از تاکیدات رهبرمعظم انقلاب  است که از سوی دولت مردمی نیز در این راستا اقدامات قابل توجهی انجام شده  و از موسسات قرآنی تقاضای کمک داریم تا بتوانیم این مطالبه رهبری را محقق کنیم.

گردهمایی《خانواده‌ی قرآنی》در اراک برگزار شد

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حاج اسماعیل کریمی ساروقی، فرزند معجزه قرآن کریم، کربلایی کاظم کریمی ساروقی گفت: ایشان تلاش بسیاری در راستای ترویج و تبیین فرهنگ قرآنی و شناساندن این معجزه قرن به جهانیان کرد.

گردهمایی《خانواده‌ی قرآنی》در اراک برگزار شد

کد خبر 1757917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha