بهره‌مندی از معارف قرآنی در گرو طهارت روح است

حجت الاسلام حسینی صدر گفت: شهادت پاداش مجاهدان فی سبیل الله است که سبک زندگی اسلامی و قرآنی را برای دفاع از مظلومین انتخاب کردند.

حجت الاسلام سیدامان الله حسینی صدر با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم بویژه سردار زاهدی از فرماندهان تیپ قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری گفت: شهادت پاداش مجاهدان فی سبیل الله است که سبک زندگی اسلامی و قرآنی را برای دفاع از مظلومین انتخاب کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در ادامه با اشاره به اهمیت انس با قرآن و درک مفاهیم قرآنی اظهار کرد: قرآن باعث طهارت روح انسان می شود و بهره مندی از معارف قرآنی در گرو طهارت روح است.

کارشناس مسایل مذهبی در ادامه با اشاره به شرح حکمت ۱۵۰ نهج البلاغه، بخش هایی از پندهای امیر المؤمنین حضرت علی(ع) را تبیین کرد.

وی، عمل صالح، پرهیز از آرزوهای دراز، زندگی زاهدانه، قناعت، اطاعت امر الهی، پرهیز از گناهان و صبر در سختی ها و مشکلات، امیدواری به نصرت الهی و عبرت آموزی را بخش هایی از پندهای مولای متقیان در حکمت ۱۵۰ نهج البلاغه برشمرد.

خاطرنشان می شود: در این محفل قرآنی، که در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد، تعدادی از قاریان ممتاز استانی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

کد خبر 1758113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha