مسئولان خود را وقفِ مردم کنند

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه همه مسئولان باید خود را وقفِ مردم کنند گفت: امیدواریم تا پایانِ این دوره از دولت شاهد تثبیت قیمت‌ اجناس و کالاها باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی_ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در خطبه‌های عید سعید فطر امروز(چهارشنبه، ۲۲ فروردین) با اشاره به صفات متقیان در نهج‌البلاغه بیان کرد: متقیان، اهل فضیلت و همیشه مورد توجه فرشتگان الهی و خداوند متعال هستند.

وی تاکید کرد: مومنینی که یک ماه با روزه‌داری و بهره‌مندی از برکات ماه مبارک رمضان برای رسیدن به این فضیلت تلاش کردند، باید این اهلِ فضیلت بودن را در خود حفظ کنند.  

آیت الله فلاحتی ضمن قدردانی از تلاش‌های موثر دولت در زمینه‌های مختلف، تثبیت نرخ اجناس به‌ویژه کالاهای اساسی و ضروری را خواسته جدی مردم دانست و گفت: دولت محترم در کنار تلاش برای تحقق شعار سال، برای تثبیت قیمت‌ها نیز تلاش کنند و اجازه ندهند بازار متلاطم شود.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید خود را وقفِ این مردم خوب کنند افزود: امیدواریم تا پایانِ این دوره از دولت شاهد تثبیت قیمت‌ اجناس و کالاها باشیم.

آیت الله فلاحتی با اشاره به روایاتی درباره فروش‌ ابزار جنگی به دشمنانِ دین و مسلمانان تصریح کرد: هرچیزی که منجر به تقویت دشمنانِ اسلام شود جنایت بزرگی است.

وی ادامه داد: کشورهای عربستان، ترکیه، امارات، مصر، بحرین، مغرب و سودان از جمله کشورهای اسلامی هستند که متاسفانه هنوز صادرات خود را به رژیم جنایتکار اسراییل قطع نکرده‌اند و از طرفی با فشار مردم ترکیه، تصمیم گرفته‌ که ۴۰ قلم از کالاهای خود را نفرستند.

مسئولان خود را وقفِ مردم کنند

مسئولان خود را وقفِ مردم کنند

مسئولان خود را وقفِ مردم کنند

مسئولان خود را وقفِ مردم کنند

کد خبر 1758379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha