فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند

آیت الله رئیسی گفت: ممکن است کسانی در بازارهای غیر رسمی و قاچاق، در کانال‌های مختلفی عددسازی کنند. این شرایط و وضعیت هیچگونه مسئله‌ای برای تولید ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری شبستان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران، پیش از ظهر امروز ۲۲ فروردین در دیدار مسئولان با رهبر انقلاب گفت: ممکن است کسانی در بازارهای غیر رسمی و قاچاق، در کانال‌های مختلفی عددسازی کنند؛ و بازار و فعال اقتصادی و تولیدی ما را نگران کنند.

آیت الله رئیسی ادامه داد: این شرایط و وضعیتی که امکان تامین برای ما وجود دارد، هیچگونه مسئله‌ای برای تولید و خدمات و تحقق این شعاری که نیاز کشور است، ایجاد نخواهد کرد و قطعاً بدانید که ان شاء الله با کمک همه شما، این شرایط بهتر و برتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: فکر نمی‌کردند که بعد از یک دهه رشد اقتصادی زیر یک درصد، در سال ۱۴۰۲ رشد اقتصادی ما ۶ درصد باشد. فکر نمی‌کردند که وضعیت تولید، پایه پولی، رشد نقدینگی و و بسیاری از شاخص‌ها که نشانه رشد در کشور است، بهبود پیدا کند.

رئیس جمهور افزود: بحمدالله با مدد الهی و با دست خدمتگزاران مخلص در کشور کار در حال دنبال شدن است.

وی ادامه داد: امیدواریم به آینده‌ای درخشان‌تر، با اتحاد و انسجامی که شما امروز در نماز عید، همه ملت، جریان‌های سیاسی، گروه‌ها و گرایش‌ها، به ویژه مسئولین را به وحدت و انسجام و تلاش منسجم و مجاهدانه در جهت رفع مشکل مردم و گره‌گشایی در زندگی به آن تأکید فرمودید.

آیت الله رئیسی تأکید کرد: ان‌شاء الله امیدواریم وحدت و انسجام و همدلی و همگرایی همۀ مسئولان و مردم بسیار خوب و مخلصمان، در سال جاری موجب گشایش‌های بسیار بشود.

کد خبر 1758413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha