استواری انقلاب در گرو پایبندی به ارزش‌های اسلام و انقلاب است

حجت‌الاسلام فاطمی استواری انقلاب را در گرو پایبندی به ارزش‌های اسلام و انقلاب خواند و گفت: باید از ارزش‌هایی که شهدا برای ما به یادگار گذاشته‌اند به خوبی محافظت کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «سید ابوالحسن فاطمی» امروز(جمعه ۲۴ فروردین) در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه اسلام و انقلاب، گفت: پیشرفت‌های این ملت انقلابی با پیروی از قرآن و اهل بیت(ع) و ولایت فقیه همواره استمرار داشته و دارد.

امام جمعه موقت شهرکرد استواری انقلاب را در گرو پایبندی به ارزش‌های اسلام و انقلاب خواند و افزود: باید از ارزش‌هایی که شهدا برای ما به یادگار گذاشته‌اند به خوبی محافظت کنیم.

وی با گرامیداشت سالروز تشکیل ارتش جمهوری اسلامی، اظهار کرد: پس از شکل‌گیری انقلاب اسلامی ارتش جزء نخستین گروه هایی بود که به رژیم طاغوت پشت کرد و به دفاع از انقلابیون پرداخت.

حجت‌الاسلام فاطمی به ایام رحلت آیت‌الله سید ابوالقاسم حسینی دهکردی اشاره و تصریح کرد: این عالم گرانقدر از مجتهدین زمان خود بود که شاگردان بسیاری را برای تبلیغ دین اسلام پرورش دادند و رساله ایشان موجود است.

امام جمعه موقت شهرکرد خاطرنشان کرد: استان چهارمحال و بختیاری بزرگان بسیاری در طول تاریخ داشته که می‌توانند الگویی ماندگار برای جوانان و مومنان باشند.

کد خبر 1758532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha