ایران در حمله خود از سلاح‌های پیشرفته‌تر استفاده کرد

نیویورک تایمز به نقل از کارشناسان گزارش داد که ایران در حمله خود از سلاح‌های پیشرفته‌تری نسبت به استفاده متحدانش در ۶ ماه گذشته علیه اسرائیل استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از النشره، نیویورک تایمز به نقل از کارشناسان فاش کرد که  «ایران در حمله خود از سلاح‌های پیشرفته تری نسبت به آنچه متحدانش در طول ۶ ماه علیه اسرائیل استفاده کردند، استفاده کرده است».

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران طی حدود ۵ ساعت در واکنش به بمباران کنسولگری ایران در دمشق، از خاک ایران به اسرائیل از طریق پهپاد و موشک حمله کرد.

سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: در پی حمله گسترده ایران به اسرائیل در پاسخ به بمباران کنسولگری ایران در ایران، موشک‌ها و پهپادهای ما توانستند از پدافند هوایی رژیم صهیونیستی عبور کنند.

وی در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه عملیات ما دقیق بود و موشک‌ها و پهپادهای ما دقیقاً به اهداف خود رسیدند، خاطرنشان کرد: می‌توانستیم عملیات گسترده‌ای را انجام دهیم، اما ما دامنه عملیات را محدود به آن بخش توانایی‌هایی کردیم که رژیم صهیونیستی برای حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران و شهادت فرماندهان از آن استفاده کرده بود.

وی اعلام کرد: عملیات ما محدود و موفقیت آمیز بود و سایت های (اسرائیل) را که نقطه شروع هدف قرار دادن کنسولگری ما در سوریه بود، هدف قرار دادیم.

کد خبر 1758790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha