کتائب حزب‌الله عراق، عملیات «وعده صادق» را تبریک گفت

کتائب حزب الله عراق در بیانیه‌ای، عملیات «وعده صادق» را تبریک گفت و تأییدی آشکار بر ضرورت تداوم معادله بازدارندگی دشمن در برابر تجاوزات آن دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، کتائب حزب‌الله در عراق در بیانیه‌ای، عملیات «وعده صادق» را تبریک گفت و اعلام کرد که دشمن صهیونیستی-آمریکایی و متحدانش فقط زبان سلاح را برای مهار ظلم خود می‌فهمند.

کتائب حزب‌الله عراق، همچنین عملیات «وعده صادق» را به‌عنوان نشانی آشکار از ضرورت تداوم معادله بازدارندگی دشمن در برابر تجاوزاتشان دانستند.

در این بیانیه آمده است: اگر سلاح نبود سرزمین ما در مرحله اول اشغال آزاد نمی‌شد و داعش شکست نمی‌خورد و بدون آن حاکمیت کشور اشغال شده احیا نمی‌شد.

کتائب حزب الله تاکید کرد که حمایت آمریکا از اسرائیل یکی از کارکردهای اساسی حفظ پایگاه‌های آمریکایی در عراق و سوریه بوده است.

مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان نیز روز یکشنبه رهگیری حمله ایران را «خیره کننده» توصیف کرد و گفت: عملیات نظامی ایران «وعده صادق» با وجود مشارکت آمریکا و متحدان بین‌المللی آن و ابزارهای منطقه‌ای شان دقیقا به هدف خود رسیده است.

در مقابل، وزارت امور خارجه یمن در دولت صنعا تاکید کرد که حمله نظامی ایران به رژیم اشغالگر، مشروع و قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی و منشور سازمان ملل است.

وی در بیانیه ای افزود: ناسازگاری رژیم صهیونیستی و جنایات آن در نوار غزه باعث افزایش تنش در منطقه خاورمیانه شده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین نیز به نوبه خود با صدور بیانیه‌ای از واکنش ایران قدردانی کردند و تأکید کردند که این واکنش طبیعی به جنایات اشغالگر است.

کد خبر 1758929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha