نخستین یادواره شهدای ورزشکار سراسر کشور در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان بزودی نخستین یادواره شهدای ورزشکار سراسر کشور را برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان؛ عباس شیبک با اشاره به اینکه دیدار و خدمت به خانواده معظم شهدا توفیق خداوند به خدمتگزاران نظام می باشد، اظهار داشت: یکی از برنامه های ثابت اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان دیدارهای هفتگی با خانواده های معظم شهدا در سال گذشته بوده که همچنان تداوم دارد.

 وی خاطر نشان کرد: برای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، اداره کل ورزش و جوانان استان، در سال ۱۴۰۲ یادواره شهدای ورزشکار استان را همزمان در پنج شهرستان برگزار کرده است.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به حوادث اخیر تروریستی و شهادت دلاور مردان سرافراز و رشید اسلام در استان مرزی سیستان و بلوچستان یادآور شد: از ابتدای سال تا کنون ۲۸ شهید در شهرستان های مختلف استان، برای صیانت از کیان و امنیت این مرز و بوم توسط گروهک تروریستی جیش الظلم به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 عباس شیبک در ادامه افزود: وظیفه همه ما زنده نگداشتن یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی است و نباید فراموش کرد ایثارگری شهیدان و خانواده‌های آن‌ها است که امروز در این امنیت و آسایش زندگی می کنیم.

کد خبر 1759248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha