جمهوری اسلامی ایران، انقلاب مظلومان جهان است

به گفته افشارچی، انقلاب اسلامی، انقلاب مظلومان جهان است و نظام از همان ابتدا راهبرد خود را تقویت و پشتیبانی از فلسطین قرار داد و رفته رفته با تقویت جبهه مقاومت رژیم صهیونیستی به نوعی در محاصره قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن افشارچی، استاندار امروز در آیین رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش، اظهار کرد: استقلال مهمترین مولفه  ایران اسلامی است و برای داشتن استقلال باید پایه های دفاعی و نظامی را محکم کرد. 


وی با تاکید بر اینکه اکنون در حوزه دفاع و هوافضا نیروهای مسلح و ارتش حرف زیادی برای گفتن دارند، گفت: اکنون به برکت رشادت های سپاه و ارتش در حوزه دفاعی هیچ نیازی به هیچ کشوری نداریم.


افشارچی افزود: انقلاب اسلامی انقلاب مظلومان جهان است و نظام از همان ابتدا راهبرد خود را تقویت و پشتیبانی از فلسطین قرار داد و رفته رفته با تقویت جبهه مقاومت رژیم صهیونیستی به نوعی در محاصره قرار گرفت.


به گفته استاندار زنجان، امروز اسرائیل در موضع ضعف قرار دارد و در صورت هر تحرکی، ۱۰ برابر پاسخ آن را دریافت خواهد کرد.


فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه ارتش و ارتشیان همراه مردم و انقلاب بوده اند، گفت:  تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش در دفاع مقدس گواه این ایثار و فداکاری است.


سرهنگ ستاد امیر محمدعلی بیرانوند افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی قدرتمند و مجهز به فناوری های نوین به خودکفایی کامل رسیده و در آمادگی کامل به سر می برد.


وی خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق برگ زرینی دیگری بر تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است و اقدام تاریخی فرزندان ایران اسلامی بار دیگر ثابت کرد با کسانی که با ملت ایران دشمنی دارند، سر ستیز دارند.

کد خبر 1759269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha