ارتش جمهوری اسلامی امروز در اوج آمادگی قرار دارد

طاهری گفت: ارتش جمهوری اسلامی همواره در حال به روز رسانی تجهیزات و تسلیحات خود است و امروز در اوج آمادگی قرار دارد و به هر تهدید دشمنان پاسخ پشیمان کننده خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، مراسم رژه روز ارتش  امروز(۲۹ فروردین) با حضور استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمع از مسئولان استان در پادگان شهید سروران کرمانشاه برگزار شد.

* ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره سدی در برابر توطئه‌های دشمنان بوده است

براساس این گزارش، امیر سلیمان طاهری با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به برکت وجود ارتش، سپاه و دیگر نیروهای مسلح قدرتمند است، گفت: مردم ایران اسلامی زیر پرچم انقلاب و اسلام، آزاد و مستقل بوده و خودشان سرنوشت خود را تعیین می‌کنند و باید قدر این نعمت را بدانیم.

  فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور خاطر نشان کرد: نامگذاری روز ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش به عنوان یکی از ابتکارات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایراناست و این اقدام حضرت امام(ره) دوران جدیدی از حیات و بالندگی را برای ارتش را به ارمغان آورد و امروز در سایه پای کار بودن ارتش و دیگر نیروهای مسلح با پشتیبانی همه جانبه مقام معظم رهبری، در اوج اقتدار و بازدارندگی هستیم و توانسته ایم تمام معادلات سیاسی و نظامی دنیا را به هم بزنیم.

وی تصریح کرد: ارتش ما ولایتمدار، مخلص، متعهد و پا در رکاب مقام معظم رهبری و در کنار ملت ایران اسلامی ایستاده است. ارتش جمهوری اسلامی ایران در عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره سدی در برابر توطئه‌های دشمنان بوده، در سایه دوراندیشی و اقتدار فرمانده کل قوا خوش درخشیده و درخشش آن همچنان باید حفظ شود.

ارتش جمهوری اسلامی امروز در اوج آمادگی قرار دارد

طاهری با تأکید بر اینکه ارتش امروز دارای دانش، تجربه، روحیه جهادی، توانایی بالا، متدین و کارآمد است، افزود: ارتش به عنوان افتخار ملت و ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف کارآمدی خود را نشان می‌دهد و آمادگی و در صحنه بودن امروز ارتش برای انجام مأموریت‌ها قابل تقدیر است  همچنین ارتش ولایی جمهوری اسلامی ایران در حالی پایبند به مقررات و قوانین بین المللی است که همین روزها رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی به حمایت استکبار جهانی، روزانه انسانهای بی گناه زیادی را در غزه به شهادت می رساند و حتی از استفاده از سلاح های ممنوعه هم ابایی ندارد.

  فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور اظهار کرد: این نمایش قدرتی که امروز در سطح کشور توسط ارتش جمهوری اسلامی نمایش داده می‌شود، نمادی از اقتدار نیروهای مسلح کشور ماست که ایادی استکبار باید درس بگیرند و مردم ما احساس غرور و اقتخار داشته باشند تا همه ما با استفاده از این شرایط امن بتوانیم به وظیفه خدمت‌گذاری خودمان در بخش‌های مختلف ایران اسلامی در استان بپردازیم.

وی با اشاره به حراست و مراقبت بیش از پنج هزار کیلومتری مرزهای ایران اسلامی توسط ارتش، افزود: به برکت اقتدار و توان بالای نیروهای مسلح امروز دشمن جرأت نزدیکی به مرزهای این کشور تا شعاع ۲۰ کیلومتری آن طرف مرزها را ندارد.

*نیروهای مسلح ایران اسلامی از پشتوانه اعتقادی محکمی برخوردار هستند

در ادامه مراسم محمدطیب صحرایی  در آیین رژه گرامیداشت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت:روز ۲۹ فروردین را یک روز سرنوشت ساز در تاریخ ایران اسلامی است و امام خمینی (ره) ۴۳ سال پیش با حمایت از ارتشیان ولایتمدار موجب شکل گیری ارتشی انقلابی و ارزشی شد.

استاندار کرمانشاه افزود: روز ۲۹ فروردین، سالروز اعتماد تاریخ ساز امام (ره) و یادآور تجدید میثاق غیورمردان ایران اسلامی با آرمان‌های والای انقلاب است، به پاس مجاهدت‌های همیشگی و رشادت‌های این دلاوران سرفراز، از ارتش سربلند، آیینه دار صلح، معنا و مفهوم اقتدار، بی قرار در حوادث و مایه امید مردم در روزی که تداعی گر آزادمردی فرزندان امت غیور ایران اسلامی است قدرت ارتش ایران با پشتکار، خلاقیت و نوآوری فرمانده‌هان و جوانان برومند ارتش محقق شده است و هرگز بدون اقتدار نمی‌توانیم در عرصه‌های سیاسی و بین‌المللی نقش‌آفرینی کنیم.

ارتش جمهوری اسلامی امروز در اوج آمادگی قرار دارد

وی خاطر نشان کرد:نیروهای مسلح ایران اسلامی علاوه بر برخورداری از تجهیزات مدرن، از پشتوانه اعتقادی محکمی برخوردار هستند که این وجه تمایز نیروهای نظامی ایران با سایر دنیا است.

صحرایی تصریح کرد: امروز دیرباورترین ناظران اگر با انصاف باشند گواهی خواهند داد که اگر ایران به واسطه تلاش و مجاهدت های شبانه روزی فرزندان خود قوی و مقتدر نبود دشمنی که کنسولگری و سفارت ما را مورد حمله قرار داد هیچ حد و مرزی را برای حمله به شهرهای ما نمی شناخت و ما امروز باید منتظر بمباران های سهمگین آنها در سراسر کشورمان می بودیم، همانند کاری که با عراق و سوریه و یمن شد.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به اینکه جامعه جهانی در حال یک پوست اندازی است لذا این راه درخشان و افتخار آمیز با اراده و عزم راسخ مردم ایران اسلامی و رهبری های حکیمانه و پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب اسلامی نویدبخش شکل گیری یک تمدن نوین اسلامی خواهد بود همچنین تمدن های بشری از دل تلاش و کوشش و سختی سربرآوردند ما نیز در آستانه شکل دهی یک چنین تمدن باشکوهی در سایه ایمان و اعتقاد به توحید هستیم و حتما سختی و دشمنی ها و مشکلاتی خواهیم داشت.

کد خبر 1759317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha