وظیفه همگان حمایت از نیروی انتظامی در قبال ناهنجاری ها است

امام جمعه منطقه خیرآباد شهرستان ورامین گفت:نیروی انتظامی، الحمدالله با تصمیمات خوبی که در طرح نور انجام گرفته و انجام داده است وضعیت تغییر پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، حجت‌الاسلام داود محمدیاری امام جمعه منطقه خیرآباد شهرستان ورامین ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: امیرالمومنین علی علیه السلام در آخرین روزهای خود به فرزندانشان سفارش کردند که ای فرزندان من امر به معروف و نهی از منکر را ترک نکنید، که اگر این چنین کنید اشرار بر شما مسلط خواهند شد و آن موقع است که دیگر دعای شما هم مستجاب نخواهد شد.
وی گفت: امروز ما بعضی از بی حجابی ها را در جامعه می بینیم که یکسری افراد پول می گیرند و ترویج بی حجابی را گسترش می دهند و امروز وظیفه همگانی است که امر به معروف کنیم تا جایی که مقام معظم رهبری در این خصوص تذکر دادند و بعد از این تذکر اولین گروهی که سینه سپر کرد و تصمیمات خوبی را اتخاذ کردند نیروی انتظامی بود که الحمدالله با تصمیمات خوبی که در طرح نور انجام گرفته وضعیت تغییر پیدا کرده است.
امام جمعه خیرآباد افزود: امروز خود مغازه داران و کسبه ها وظیفه دارند که به افراد بی حجاب تذکر بدهند و اگر رعایت نکردند به آنان خدمات ندهند و همین‌جا از تصمیمات خوبی که نیروی انتظامی در راستای طرح نور انجام می دهند تقدیر و تشکر می کنیم.
حجت‌الاسلام محمدیاری با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تبریک این روز به آنان، بیان کرد: تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نتیجه هوشمندی و درایت امام راحل بود که امروز خود سپاه یک تکیه گاهی برای این ملت شده است و در مقابل دشمنان می ایستد.
وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اقدامات غرور آفرین و وعده صادقی که اخیرا انجام داد نشان داد کسی که به منافع ما حمله کند ما پاسخ خواهیم داد که امروز مردم ما یک جان تازه دیگری گرفتند و در کوچه و خیابان وقتی می بینیم، مردم از این وعده صادق سخن می گویند.
خطیب جمعه خیرآباد خاطرنشان کرد: اقدام ایران در پاسخ حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری کشورمان در دمشق گامی فراتر از عملیات رژیم صهیونسیتی بود.
حجت‌الاسلام محمدیاری گفت: حدود ۱۰ کشور آماده بودند تا موشک های ایران را در حمله به رژیم صهیونسیتی مورد هدف خود قرار دهند اما هر ۱۰ کشور ناگام ماندند و این تنها نمایش قدرت بود نه اعمال قدرت که حواستان باشد اگر وارد جنگ شوید تمام سرزمین شما زیر موشک های ما منهدم خواهد شد.

کد خبر 1759508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha