راهپیمایی کهگیلویه و بویراحمدی ها در حمایت از عملیات وعده صادق برگزار شد

نمازگزاران کهگیلویه و بویراحمدی پس از آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در حمایت از پاسخ مشروع و عملیات وعده صادق سپاه پاسداران و حمایت از مردم مظلوم و مقاوم غزه راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نمازگزاران کهگیلویه و بویراحمدی پس از اقامه نماز جمعه طی راهپیمایی سراسری از میعادگاه های نماز جمعه تا مسیرهای از پیش تعیین شده، از عملیات موشکی غرور آفرین وعده صادق حمایت و از نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کردند.

افراد حاضر در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران، پرچم سپاه پاسداران، پرچم حزب الله لبنان و پرچم فلسطین با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «سپاه انقلابی تشکر تشکر»، «ای لشکر الهی تشکر تشکر»، «رهبری مقتدر متشکر متشکر» و «موشک خیبر شکن سریع و هیبت شکن»، حمایت خود را از عملیات موشکی پهپادی «وعده صادق» و مردم مظلوم و مقاوم غزه اعلام کردند.

این راهپیمایی در یاسوج مرکز استان بعد از نماز دشمن شکن جمعه از مصلی امام خمینی (ره) تا مسجد جامع صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

راهپیمایی کهگیلویه و بویراحمدی ها در حمایت از عملیات وعده صادق برگزار شدراهپیمایی کهگیلویه و بویراحمدی ها در حمایت از عملیات وعده صادق برگزار شدراهپیمایی کهگیلویه و بویراحمدی ها در حمایت از عملیات وعده صادق برگزار شد

کد خبر 1759511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha