امنیت و اقتدار ایران در اقدامات نظامی اخیر لرزه به دشمن انداخت

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: امنیت و اقتدار کشور ایران و قدرت نیروهای مسلح در اقدامات نظامی اخیر لرزه به دشمن انداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله «سید یوسف طباطبایی نژاد» در خطبه های نماز جمعه اصفهان به حمله موشکی ایران علیه اسرائیل و اقدامات عملیاتی امروز پدافند هوایی اشاره کرد و اظهار داشت: وعده صادق خسارت های زیادی را اسرائیل وارد که جبران پذیر نیست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به ظرفیت امنیتی و نظامی کشورمان افزود: این عملیات توان نظامی کشور را نشان داد که اگر دشمن خطایی را انجام دهد با سخترین پاسخ ها روبرو خواهد شد.

وی ادامه داد: اسرائیل به گنبد آهین خود افتخار می کند اما در غزه و عملیات طوفان الاقصی و حمله موشکی وعده صادق شکست های سختی را تجربه کرد و این همه ادعای پوشالی نظامی آنان کاری نتوانست انجام دهد.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به توان نظامی کشورمان خاطرنشان کرد: دوستان و دشمنان به این توانایی ایران اشاره داشته و از آن با خبرند و در عملیات وعده صادق دشمن ترس زیادی داشت.

وی ادامه داد: توان نظامی کشورمان به خوبی نمایان شده و دشمن از این پیشرفت و توانایی هراس دارد و تنش می لرزد.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه آرامش و امنیت در کشور برقرار است، خاطرنشان کرد: کوچکترین حمله امنیتی در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشورمان با پاسخ روبرو خواهد شد.

وی اضافه کرد: صبح امروز پدافند هوایی در راستای تامین امنیت کشورمان با پرنده های دشمن برخورد و امنیت را برقرار کرد.

آیت الله طباطبایی نژاد به روز ارتش اشاره کرد و گفت: اوایل انقلاب تعدادی از افراد منافق داخلی به دنبال تجزیه این نیروی نظامی بودند در حالی که بیعت تاریخی این یگان و همراهی با نظام آنان باعث افتخار و عزت کشور شده است.

وی یادآورشد: ارتش روحیه انقلابی خود را حفظ کرده و در برابر دشمن ایستادگی می کند و امنیت کشورمان مرهون تلاش و اراده نیروهای مسلح از جمله ارتش است.

کد خبر 1759519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha