بالاترین سرمایه عملیات وعده صادق، اتحاد و حرکت جمعی برای نابودی اسرائیل است

حجت الاسلام محمدیان ویژگی خاص عملیات وعده صادق را که با رمز «محمد رسول الله» انجام شد هماهنگی بین نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و ارتش، طراحی و علنی بودن آن عملیات عنوان کرد و گفت: بالاترین سرمایه این عملیات، اتحاد و حرکت جمعی برای نابودی این غده سرطانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام محمد محمدیان_ امام جمعه سنگر در خطبه های نماز امروز(جمعه، ۳۱ فروردین) ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: عملیات غرور آفرین «وعده صادق» جوابی به تجاوز رژیم پلید و منحوس صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و به شهادت رسیدن جمعی از فرماندهان و مستشاران جمهوری اسلامی رقم خورد.  

وی گفت: از گذشته نیز ترور، جنایات و خرابکاری های زیادی در کارنامه این رژیم وجود دارد اما غالب آنها یا نیابتی بود و یا اینکه در ترورها کسی را می زدند به راحتی آن جنایت را به گردن نمی گرفتند.

محمدیان افزود: اما در حماقتی که اخیرا رقم زدند، طبق قوانین بین المللی کنسولگری به منزله خاک هر کشور است و ازین رو مقام معظم رهبری که راهبر این انقلاب است در پس این جنایت «جواب را قطعی و حتمی» را عنوان کردند.  

وی با بیان اینکه ملت ایران ولایتمدار هستند تصریح کرد: عملیات ما که با رمز «محمد رسول الله» انجام شد ویژگی های خاصی داشت که شاید مهمترین آن هماهنگی (بین نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و ارتش)، طراحی و علنی بودن آن عملیات بود.  

محمدیان اذعان کرد: دیپلماسی میدان و شاید درس بزرگی برای کسانی باشد که مدعی بودند زبان دنیا را می فهمند و اصول دیپلماسی را بلندند و با طمع قدم زدن با کدخدا متاسفانه می گفتند ما در بعضی جاها موفقیت هایی می توانستیم کسب کنیم اما میدان به یک مسیر و دیپلماسی به مسیر دیگر بود.  

وی خاطر نشان کرد: البته مردم نیز جواب اینگونه نظرات و نگاه ها را در انتخاباتی که گذشت دادند.  

محمدیان ضمن قدردانی از کار قشنگ رسانه ای که شکل گرفت، به برد بسیار خوبی که در کشورهای دنیا داشت اشاره کرد و ادامه داد: یکی از ویژگی های عملیات های جنگی این است که غافلگیرانه باشد و اینکه از قبل اعلام کنیم و ساعت حمله را هم بگوییم و عبور پهبادها و موشک های بالستیک و جشن و پایکوبی مردم در کشورهای اطراف که در فضای مجازی نشان دادند، همگی نشان ایمان به خدا و توان ایرانی و تحقیر رژیم پلید صهیونیستی و حامیانش در منطقه است.

وی اظهار کرد: وقتی مهمترین و حساس ترین نقاط نظامی اسراییل که برای رژیم صهیونیستی بسیار جنبه حیاتی دارد در پایگاه جنگده های اف ۳۵ که هدیه آمریکایی ها به آنها بود و گمان نمی کردند با آن گنبد آهنینی که شکل داده اند در تیررس موشک ها و پهبادهای ما قرار گرفت و با خاک یکسان شد، باعث شده اسرائیل بیشتر احساس خطر کند.  

محمدیان با تاکید بر اینکه اگر راست می گویند که ۹۰ درصد موشک های بالستیک را نگذاشته اند که به خاک اسراییل برسد و هیچگونه خسارتی وارد نشده پس به خبرنگاران آزاد اجازه دهند تا از مکان های اعلام شده دیدن داشته باشند گفت: نه اینکه اجازه انتشار هیچ فیلم و عکسی را به مردم خود هم نداده اند، اگر چه سابقه یهود اینگونه است که در برابر معجزات انبیا ایستادند و انکار کردند حتی وقتی عصای موسی نیل را شکافت، اکنون چند موشک بالستیک را منکر شدن که برای این قوم کاری ندارد.

وی تصریح کرد: وقتی نقاط نظامی آنها برای ما محدودیت و مانع نیست بی شک فهمیده اند زدن زیر ساخت های اقتصادی و شهری به مراتب برای ما راحت تر است.  

محمدیان به علمی که به سبب تلاش و قدرت ایمان و رشادت نیروهای ما رقم خورده است اشاره و آن دستاوردها را به پاس رشادت های شهدایی مانند تهرانی مقدم ها دانست و افزود: بالاترین سرمایه در این عملیات و نقطه عطف آن، اتحاد و حرکت جمعی برای نابودی این غده سرطانی است.

وی، روحیه امید بخشیدن به ملت های منطقه را از دیگر دستاوردهای این عملیات دانست و ادامه داد: ابزار دشمن نا امیدی است و هزینه ها و سرمایه گذاری زیادی کردند تا نام قدس فراموش شود اما همین اتحاد باعث نابودی این رژیم شده است.

امام جمعه سنگر این عملیات را یک سرمایه گذاری دانست و بیان کرد: کسانی که عدد و رقم را می شمارند بدانند سرمایه اصلی این است که رسانه ها منتشر کردند و جهان قدرت منطقه را دید.

گفتنی است، پس از پایان نماز جمعه، نمازگزاران در حمایت از نیروهای مسلح کشور و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در «عملیات وعده صادق» مسیری را راهپیمایی کردند.

بالاترین سرمایه عملیات وعده صادق، اتحاد و حرکت جمعی برای نابودی اسرائیل است

بالاترین سرمایه عملیات وعده صادق، اتحاد و حرکت جمعی برای نابودی اسرائیل است

بالاترین سرمایه عملیات وعده صادق، اتحاد و حرکت جمعی برای نابودی اسرائیل است

کد خبر 1759521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha