مخاطب اصلی کانون‌های مساجد شناسایی و جذب شوند

حجت‌الاسلام بهرامی گفت: رونق فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری، بستگی به رونق مساجد دارد و مخاطب اصلی کانون‌ها را باید شناسایی و جذب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام مهرداد بهرامی در نشست هم‌اندیشی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت: رونق فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری، بستگی به رونق مساجد دارد و مخاطب اصلی کانون‌ها را باید شناسایی و جذب کرد.

امام‌جمعه شهرستان بن با تاکید بر اینکه انجام مصاحبه برای شروع فعالیت مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، کار بسیار ارزشمندی است، افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اگر فعال شوند بازوی اصلی امام‌جماعت برای فعالیت در مساجد خواهند بود.

اعضای کانون‌های مساجد مشاوران ائمه جمعه در سطح هر منطقه هستند

حجت‌الاسلام محمدابراهیم حجت‌پناه با تأکید بر اینکه مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بازوی امام‌جماعت در مساجد هستند، افزود: مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یگان‌های عملیاتی ائمه جمعه در سطح هر منطقه هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری گفت: مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یگان‌های عملیاتی ائمه جمعه در سطح هر منطقه هستند.

وی، به طرح پالایش مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اشاره کرده و افزود: برای بهتر برگزارشدن این طرح، باشگاه پیشکسوتان برای مدیران قبلی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در راستای بهره‌مندی و انتقال تجربیات ارزشمند این عزیزان تشکیل شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری ابراز کرد: کانون‌های مساجد از ثمرات پربرکت انقلاب اسلامی هست که با حضور نوجوانان و جوانان رقم خورده و امروز باعث تحولات بزرگی در حوزه فرهنگی و اجتماعی محلات شده است.

حجت‌الاسلام حجت‌پناه افزود: کانون‌های مساجد یک ظرفیت بزرگ برای حضور نوجوانان و جوانان در عرصه خدمت مسجدی است و آثار این خدمت به صورت برکت در زندگی آن‌ها دیده می‌شود.

کد خبر 1759550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha