لزوم تبیین زیست عفیفانه حضرت معصومه(س) در دهه کرامت

حجت الاسلام صادقی خواستار فراهم شدن زمینه آشنایی بیش از پیش همه اقشار جامعه به ویژه بانوان و دختران با سیره حضرت معصومه (س) با اجرای برنامه‌های ترویجی، تبلیغی و تبیینی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام میرزاحسن صادقی- دبیر کارگروه مساجد مازندران در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه کرامت، دهه ی کرامت، ۱۰ روز نخست ماه ذی‌العقده است که با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) آغاز می شود و تا سالروز میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد، اظهار کرد: امسال در بیش از ۴ هزار مسجد استان برنامه‌هایی با هدف بزرگداشت دهه کرامت برگزار می‌شود.

وی افزود: هزار و ۶۹۷ مسجد دارای امام جماعت در مناسبت‌های ملی و مذهبی برنامه دارند.  

حجت الاسلام صادقی بیان کرد: با هماهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران از هشت نفر از خادمین حرم مطهر حضرت معصومه (س) دعوت شده که مهمان مردم شریف دیار علویان در دهه کرامت خواهند بود.

وی خاطرنشان شد: خدام حرم حضرت معصومه(س) در مدت حضور در مازندران برنامه‌های متعددی دارند و عنایات معصومین(علیهم السلام) را به محضر فقرا می‌رسانند.

حجت الاسلام صادقی به اهمیت ترویج فرهنگ زیست عفیفانه حضرت معصومه(س) اشاره کرد و خواستار فراهم شدن زمینه آشنایی بیش از پیش همه اقشار جامعه به ویژه بانوان و دختران با سیره حضرت معصومه (س) با اجرای برنامه‌های ترویجی، تبلیغی و تبیینی شد.

کد خبر 1759969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha