سنگ‌کاری نمای مسجد جامع روستای بهادرستان  

بادرستانی از شروع عملیات اجرای سنگ کاری نمای مسجد جامع روستای بهادرستان با مشارکت اعضای کانون خبر داد.

خلیل بادرستانی با اشاره به بازسازی مسجد و نیاز به اجرای نمای سنگ مسجد جامع روستای بهادرستان، به خبرنگار شبستان در اراک گفت: با پیگیری ارکان کانون و هیئت امنا مسجد و با همکاری خیرین و نماز گزاران مسجد این مهم در حال انجام است.


 مسئول کانون فرهنگی هنری کمیل، مسجد جامع بهادرستان با بیان اینکه مسجد نیازمند بازسازی است، ادامه داد: این مسجد قدیمی است و سال گذشته آشپزخانه مسجد سنگ کاری شده است.

وی خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی سنگ نمای مسجد جامع نیز با مشارکت و همکاری اعضای کانون فرهنگی هنری کمیل انجام می شود که در این راستا اعضای کانون خود پای کار آمده و با همکاری یکدیگر در نما کاری مسجد سهیم شده اند.

انجام عملیات سنگ‌کاری نمای مسجد جامع روستای بهادرستان  

مسئول کانون فرهنگی هنری کمیل مسجد جامع روستای بهادرستان ضمن تقدیر از مشارکت خیرین در این امر ادامه داد: هزینه تهیه سنگ و دیگر مصالح توسط خیرین انجام شده است.

وی با اشاره به مشارکت اعضای کانون فرهنگی هنری کمیل روستای بهادرستان در برنامه ها، گفت: برنامه های مسجد بیشتر با مشارکت و مدیریت خود اعضا انجام می شود و این مهم سبب جذب بیشتر بچه ها به کانون و مسجد شده است.

بادرستانی اضافه کرد: حضور جوانان و نوجوانان در مسجد سبب شده تا فعالیت های گسترده و مطابق با سلیقه خود جوانان انجام شود و بزرگترها هم در کنار جوان و همراه با آنها در برنامه ها حضور، نظارت و مشارکت دارند.

انجام عملیات سنگ‌کاری نمای مسجد جامع روستای بهادرستان  
 

کد خبر 1760007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha