اعلام آمادگی شهرداری تهران برای پشتیبانی از کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با شهردار تهران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،  دوشنبه شب (۳ اردیبشهت‌ماه) و در راستای برگزاری مراسم کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران، سردار ولی‌زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) و دبیر اولین کنگره شهدای تهران، به همراه سردار ذوالقدر مشاور فرماندهی کل سپاه با علیرضا زاکانی شهردار تهران دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار زاکانی ضمن عرض تشکر از دست‌اندرکاران این کنگره، آمادگی خود و مجموعه شهرداری تهران را در راستای پشتیبانی از این مراسم اعلام کرد.

زاکانی  ادامه داد: از آنجا که باید کنگره یک کار جهادی و شایسته باشد، برای تسریع در انجام کار مصوب شد  یک کارگروه در شهرداری تهران موضوعات مرتبط با کنگره را بررسی و پیگیری نمایند.

شهردار تهران افزود:شهدا ستاره‌های آسمان انقلاب اسلامی‌اند و برای ما راهنما و راهگشا هستند بر همین اساس ما باید عظمت و شکوه آنها را نشان دهیم و هر آن چیزی که در خور و شأن شهدا است باید در این کنگره دیده شود.

وی اضافه کرد: در برگزاری اولین  کنگره شهدای استان تهران بخشی از وظایف  در حوزه تبلیغات و فضا سازی شهری در استان با مرکزیت شهرتهران  بر عهده شهرداری تهران قرار میگیرد

سردار ولی زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران با اشاره به اینکه اثرات این کنگره را مردم آینده می‌بینند، ادامه داد: از همه دستگاه‌ها انتظار می‌رود همچون شهرداری تهران در برگزاری اولین کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران همراهی کنند، در واقع همه باید احساس میزبانی و متولی بودن را داشته باشند.

کد خبر 1760019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha