انتخاب دختران شایسته همزمان با دهه کرامت

حجت الاسلام یوسفی از انتخاب دختران شایسته با ۱۰ شاخص در دهه کرامت خبر داد و گفت: حجاب و کسب امتیازات علمی از جمله مولفه های انتخاب دختران شایسته در کوی های سازمانی ارتش است.

حجت الاسلام ارسطو یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مورد برنامه های دهه کرامت گفت: برنامه هایی که در سطح ستاد ارتش و شهرک ها پیش بینی کردیم دو اردو قم، دو اردوی جمکران و دو اردو برای مشهد برای خانواده ها پیش بینی شده و قریب به ۳۰۰ خانواده در این اردوها تحت پوشش قرار می گیرند.

رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه پشتیانی ستاد ارتش افزود: مراسم های مختلف در ولادت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و همینطور در طی دهه کرامت برنامه های شاد فرهنگی مومنانه پیش بینی شده است که این برنامه با رعایت شئونات اسلامی و شادیهای مومنانه برگزار می شود. در این برنامه ها موضوع آشنایی با اهل بیت (ع)، مباحث اخلاقی و بصیرتی برای خانواده ها مدنظر قرار گرفته است.

حجت الاسلام یوسفی اظهار داشت: همچنین برای سربازان متاهل برنامه ویژه ای تدارک دیده شده است که معارف امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) برای این گروه از اقشار ارتش تشریح می شود. در این برنامه موضوع بصیرت و رفتارهای اهل بیت (ع) برای سربازان متاهل تشریح می شود.

وی در مورد برنامه ویژه دختران در دهه کرامت گفت: یکی از اردوهای زیارتی مخصوصا دختران است که کلاسهای ویژه ای نیز برای آنها در قم پیش بینی شده است و هدایای ویژه ای برای دختران شایسته با توجه به شاخصه هایی که برای آنها تعریف شده است تدارک دیده شده است.

وی در مورد انتخاب دختران شایسته با بیان اینکه ۱۰ مولفه برای انتخاب دختران شایسته پیش بینی شده است گفت: یکی از مولفه های انتخاب دختران شایسته حجاب است همچنین؛ کسب رتبه های علمی، حضور فعال در برنامه های فرهنگی و معنوی مساجد و کوی های سازمانی است.

کد خبر 1760111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha