برگزاری اجلاس سراسری نماز در ارتش

حجت‌الاسلام بهشتی در اولین اجلاس سراسری نماز در نیروی هوایی ارتش، اظهار کرد: تبلیغات صحیح، نقش مهمی در در گسترش فرهنگ نماز در جامعه و کشور دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد بهشتی نایب رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به برگزاری اجلاس نماز در کشور و وبویژه در ارتش گفت: ۳۰ سال است که در کشور ما اجلاس نماز برگزار می شود و در هر کدام از این ۳۰ سال رهبر انقلاب اسلامی برای این اجلاس پیام دادند و این نشان می دهد موضوع اجلاس نماز بعد از مراسم حج که رهبر انقلاب هر سال برای آن پیام می فرستند، از جایگاه و اهمیت ویژه ای بر خوردار است.
سید جواد بهشتی با اشاره به آغاز طرح اجلاس نماز در ارتش گفت: در ارتش جمهوری اسلامی از سالها پیش این موضوع مطرح شد که اجلاس نماز در سراسر پایگاه های متعلق به ارتش برگزار شود.
حجت الاسلام سید جواد بهشتی با اشاره به نقش و جایگاه نماز در بین افرادی که مسئولیتی در کشور دارند گفت: امیر المومنین علی (ع) در نامه خود به مالک می گوید بیشتر از قبل به نماز اهمیت بده. امام خمینی (ره) برای نماز این تعبیر را به کار بردند که "نماز پشتوانه ملت است" این یعنی امام نگاه ویژه ای به نماز داشتند و از برکات آن آگاه بودند.
وی با اشاره به نقش تبلیغات در گسترش فرهنگ نماز در کشور گفت: چهار اقدام برای آموزش نماز باید مورد توجه قرار بگیرد. آموزش قرائت صحیح، آموزش مفاهیم، آموزش احکام و آموزش اسرار است اما نکته مهمی که باید به آن توجه کنیم این است که موضوع تبلیغات جایگاه مهمی در کمک به گسترش جایگاه نماز در بین انسان ها دارد.

کد خبر 1760117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha